1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 542  تاريخ مخابره خبر:  ۲۲/۸/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138408220204  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۴۴:۲۰
    ۱۳۸۴/۰۸/۲۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

انجمن فيلمسازان خادم قرآن تشكيل شد

انجمن فيلمسازان خادم قرآن به همت مسؤول سينمايي موزه قرآن تشكيل شد.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، «محمدمهدي حيدريان» مسؤول بخش سينمايي موزه قرآن كريم درخصوص تشكيل اين انجمن گفت: در اين انجمن سينماگراني كه خادم قرآن شناخته شده اند، حضور پيدا مي كنند تا با ارايه راهكارهاي كارشناسانه خود به حمايت در زمينه توليد آثار سينمايي مرتبط با قرآن كريم بپردازند. اين امر در ادامه كار شكل گيري و نگارش فيلمنامه هاي قرآني آغاز مي شود و آثاري با استفاده از قصص، شخصيت ها، مفاهيم و اتفاقات قرآني به وجود مي آيد تا پس از آن ديگر مراحل توليد پيش گرفته شود.
     حيدريان افزود: اين انجمن در موزه قرآن تشكيل مي شود و در كنار آن كتابخانه تخصصي از منابع مختلف قرآني ايجاد مي شود تا سينماگران بتوانند از اين منابع در جهت فعاليت هاي خود استفاده كنند و از طرفي با حضور كارشناسان قرآني آثار خود را به شكل بهتري ارايه كنند. به عبارتي، انجمن فيلمسازان خادم قرآن محلي براي رجوع و تلاقي فيلمسازان قرآني به شمار مي رود.
     وي خاطرنشان كرد: در اين انجمن كارگاه فيلمنامه نويسي برپا خواهد شد تا آثاري كه به طور كامل نوشته شده است در اين محل مورد بحث و بررسي قرار گيرد تا ايرادهاي آن برطرف شود و هر سال بودجه اي نيز براي توليد اين آثار اختصاص داده شود تا اين روند به صورت مستمر ادامه يابد. ايجاد مخزن نشريات و منابع مربوط به تحقيق و نگارش آثار و دسترسي به كارشناسان باتجربه قرآن براي كمك به فيلمسازان، قصد اصلي تشكيل اين انجمن است.
     اين موزه قرار است به گونه اي اداره شود كه تمامي شاخه هاي هنري مرتبط با قرآن به تدريج در آن مستقر شوند و امكانات در اختيار علاقه مندان و هنرمندان قرار بگيرد.
     لازم به ذكر است، در انجمن فيلمسازان خادم قرآن، مجيد مجيدي، شهريار بحراني، كمال تبريزي و مجتبي راعي در بخش فيلم هاي بلند داستاني و محمدصالح مدرسه اي در بخش فيلم هاي كوتاه به عنوان اعضاي اصلي فعاليت مي كنند كه به اين افراد، دو فيلمساز ديگر هم افزوده خواهند شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com