1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 2936  تاريخ مخابره خبر:  ۶/۴/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138505060001  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۴۹:۰۶
    ۱۳۸۵/۰۴/۰۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

طي حكمي از سوي معاون امور سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي

«ناصر باكيده» مديرعامل انجمن سينماي جوانان ايران شد

مهندس جعفري جلوه معاون امور سينمايي و سمعي و بصري و رئيس هيأت امناي انجمن سينماي جوانان ايران طي حكمي ناصر باكيده را به عنوان مدير عامل و رئيس هيأت مديره اين انجمن منصوب كرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، هيأت امناي انجمن سينماي جوانان ايران كه اخيراً طي احكام صادره از سوي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي منصوب شده اند، در اولين نشست خود با حضور آقايان: جواد آرين منش، حسن بلخاري، رضا ميركريمي و محمدحسين نيرومند، پيشنهاد معاون امور سينمايي مبني بر انتخاب ناصر باكيده به عنوان مدير عامل و رئيس هيأت مديره اين انجمن را مورد موافقت قرار داد. در ابتداي اين جلسه جعفري جلوه، رئيس هيأت امناي انجمن سينماي جوانان ضمن توضيحي درباره سابقه تشكيل انجمن به دلايل تفكيك مجدد آن از مركز گسترش سينماي مستند و تجربي اشاره كرد و گفت: انجمن بستري براي آموزش و تربيت نيروهاي مستعد جوان در گستره ايران اسلامي در عرصه سينماي آماتور مي باشد و رويكرد ما در فعاليتهاي انجمن خاصه در توليد آثار به گونه اي خواهد بود كه فيلم ها فرهنگ و هويت ملي را چون رنگين كماني از هويت هاي محلي، فرهنگ هاي نواحي و طيف وسيعي از خرده فرهنگ هاي اقليم ايران بروز و نمود دهند.

متن حكم ياد شده به اين شرح است:

جناب آقاي ناصر باكيده
نظر به تجارب سودمند و پيشينه ارزشمند جناب عالي در عرصه تعليم و پرورش فيلمسازان جوان كشور، به استناد ماده 9 اساسنامه انجمن سينماي جوانان ايران و مصوبه مورخ 31/03/85 هيأت امناي آن انجمن، به موجب اين ابلاغ به عنوان مدير عامل و رئيس هيأت مديره انجمن سينماي جوانان ايران منصوب مي شويد. توفيق شما را براي پيشبرد اهداف و مأموريت هاي خطير محوله در پرتو رويكردهاي نوين آن انجمن براي گسترش و تعميق فعاليت هاي خلاقه جوانان علاقمند به سينماي انديشمند و متعهد ايران اسلامي از خداوند منان خواستارم.


             محمدرضا جعفري جلوه
             معاون امور سينمايي و سمعي و بصري و
                رئيس هيأت امناي انجمن سينماي جوانان ايران
 


همچنين به پيشنهاد رئيس هيأت امناي انجمن سينماي جوانان ايران و تصويب اين هيأت آقايان: مجيد شاه حسيني، اسدالله اعلايي، محمود زنده نام، سيدرضا ميركريمي و ناصر باكيده به عنوان اعضاي هيأت مديره انجمن سينماي جوانان ايران معرفي گرديدند. يادآور مي شود ناصر باكيده در ماههاي گذشته سمت سرپرست انجمن را عهده دار بوده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com