1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 3024  تاريخ مخابره خبر:  ۲۷/۴/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138504270000  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۲۳:۴۱
    ۱۳۸۵/۰۴/۲۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

پيام معاون امور سينمايي به هيئت مديره منتخب خانه سينما

مهندس محمدرضا جعفري جلوه معاون امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به مناسبت برگزاري مجمع عمومي خانه سينما و انتخاب هيئت مديره جديد خانه سينما پيامي را صادر كرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري، متن كامل پيام مهندس جعفري جلوه به اين شرح است.

بسم الله الرحمن الرحيم


هيئت مديره محترم و منتخب خانه سينما

باسلام
بشكرانه حق و در فرخنده زاد روز صديقه كبري فاطمه زهرا (س) برگزاري همدلانه و موفق مجمع عمومي خانه سينما چونان رحمت واسعه و گشايشي ديگر نصيب عرصه فرهنگ، هنر و سينماي كشور شد. عزم راسخ و درك مسئولانه شرايط و نياز زمانه از سوي گستره صنوف تلاشگر و دل آگاه سينما، موجب فخر و مباهات هر صاحبدل دل سپرده به قوام سينماي ملي است سينمايي اصيل، پيشرو، مؤثر در سرنوشت ملت و تضمين كننده پيشرفت و تعالي كشور، سينمايي كه به حول و قوه الهي نقش بنيادين خود را در مجد و عظمت دگرباره اسلام و ايران و تمدن اسلامي ادا خواهد كرد و بر چه كسي پوشيده است كه اين مهم ميسر نخواهد شد، مگر به حيات و نشاط و پويايي نهادهاي صنفي و استحكام خانه و خانواده سينما. بر اينجانب فرض است كه ضمن عرض خيرمقدم و تبريك به شما عزيزان منتخب در هيئت مديره جديد خانه سينما و تأكيد بر انتظار امروز سينماي ايران از آن جمع، كه همانا تدابيري عالي براي مجموعه ساز و كارهاي مديريتي تعالي بخش در خانه سينما بعنوان نهاد صنفي مكمل و همدل مديريت سينماي است، از قاطبه صنوف سينمايي، اعضاء محترم هيئت مديره سابق و همه امناء و بزرگان سينما كه با كمال درايت و هوشمندي و وفاقي ستودني، شوراي سه نفره پيگيري و حل و فصل امور خانه سينما آقايان مجيد مجيدي، احمدرضا درويش و ناصر شفق و نمايندگان اينجانب آقايان عليرضا رضاداد و محمود اربابي را ياري كردند. صميمانه تشكر كنم و براي همه فعالان عزيز اين عرصه خاصه اتحاديه تهيه كنندگان سينماي ايران كه در پي همكاري كامل در اين مرحله در گامي ديگر در كار برگزاري مجمع آن اتحاديه و وصول به شرايطي مطلوب و با حداكثر فراگيري و جامعيت در مجموعه فعاليتهاي مربوط به آن اتحاديه هستند آرزوي توفيق روزافزون نمايم.
 

                                                                        محمدرضا جعفري جلوه
                                                                          معاون وزير


انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com