1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 3012  تاريخ مخابره خبر:  ۸/۹/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138309080005  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۴۳:۵۳
    ۱۳۸۳/۰۹/۰۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

امروز تكليف هيأت مديره خانه سينماي ايران مشخص مي شود

يكشنبه هشتم آذرماه نمايندگان صنوف مختلف سينماي ايران در خانه سينما گرد هم مي‌آيند تا درباره انتخابات اعضاء هيأت مديره تصميم‌گيري ‌كنند.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، با استعفاي دست جمعي اعضاي هيات مديره خانه سينما متشكل از ابوالحسن داوودي، رضا كيانيان، نظام‌الدين كيايي، بهرام دهقاني، فرهاد توحيدي، محمد‌حسين فرحبخش و مرتضي رزاق كريمي، در نيمه آبان ماه، اعضاي خانه سينما فردا بايد در مجمع عمومي فوق‌العاده، هيات مديره خانه سينما را انتخاب كنند.
     هيات مديره مستعفي در بيانيه خود علت استعفا را قدر ناشناسي و ناسپاسي نسبت به اعضا هيات مديره‌هاي قبلي و شوراهاي مركزي گذشته و آزردگي صنوف خانه سينما اعلام كردند. اما گويا مسائلي كه پس از برگزاري هشتمين جشن خانه سينما اتفاق افتاد نيز در اين استعفا بي‌تاثير نبود، همان گونه كه محمدمهدي حيدريان معاون سينمايي وزارت ارشاد نيز با اينكه هيات مديره را در به وجود آمدن اين مشكلات مقصر نمي‌دانست اما مسئول اعلام كرد.
      خانه سينما پس از استعفاي منوچهر محمدي از سمت مدير عاملي و با گذشت سه سال تاكنون مديرعاملي را به خود نديده است و پيش‌بيني مي‌شود پس از انتخابات هيات مديره، مديرعامل خانه سينما نيز اين بار تعيين شود. معاونت سينمايي وزارات ارشاد نبود مديرعامل را را ضعف عمده خانه سينما در سال‌هاي قبل عنوان كرده است و اظهار اميدواري كرده تا دست اندركاران خانه سينما تلاش كننده تا يك مدير عامل قابل و حايز شرايط براي كمك به پيشبرد سينما به سمت اهداف موردنظر را انتخاب كنند.
      در هيات مديره خانه سينما كانون كارگردانان و تهيه‌كنندگان داراي كرسي ثابت هستند و برخي از شايعات حاكي از آن است كه رسول صدرعاملي و مهدي فخيم‌زاده را به عنوان نمايندگان خود معرفي خواهند كرد و احمدرضا درويش و حبيب‌الله كاسه‌ساز از كانديداهاي مديرعاملي خانه سينما هستند. برخي گروه‌ها نيز در حال رايزني براي انتخاب افرادي در تركيب هيات مديره كه با سياست‌هاي آنها همسويي دارند هستند.
     حال بايد ديد در انتخابات هيات مديره خانه سينما چه بر سر خانه سينماي ايران مي‌آيد، و چه كساني سكانداران اين تشكل صنفي خواهند بود.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com