1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 880  تاريخ مخابره خبر:  ۱۹/۷/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138407190200  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۳۳:۴۵
    ۱۳۸۴/۰۷/۱۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

96 فيلم سينمايي در مراحل مختلف توليد قرار دارند

96 طرح سينمايي در مراحل مختلف توليد اعم از پيش توليد، فيلمبرداري و مراحل فني تا مهرماه قرار دارند.

     به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از بنياد سينمايي فارابي، از اين تعداد طرح، 12فيلم آماده نمايش، 18طرح در مرحله صداگذاري و ميكس، 13 فيلم در مرحله تدوين، 11طرح سينمايي درمرحله فيلمبرداري و 42 طرح در مرحله پيش توليد و تداركات هستند.
     فيلم‌ هاي «ازدواج به سبك ايراني» از حسن فتحي، «پل سيزدهم» ساخته فرهاد قريب، «نقاب» از كاظم راست گفتار، «فرياد در مرداب» ساخته هوشنگ درويش پور، «طلاي سرخ» از جعفر پناهي و «شب كايت‌ ها» به كارگرداني حبيب ‌الله بهمني از جمله آثار آماده نمايش است.
     «سرود تولد» ساخته علي قوي ‌تن، «كافه ستاره» (نفستو حبس كن) از سامان مقدم، «محكومين بهشت» ساخته حجت ‌الله سيفي، «نگاه» از سپيده فارسي، «سرتو بدزد رفيق» و «يك بوسه كوچولو» ساخته بهمن فرمان آرا عناوين ديگر فيلم ‌هاي ايراني آماده نمايش را تشكيل مي‌ دهد.
     فيلم‌ هاي «جمشيد و خورشيد»، «سوگند»، «محفل ايكس»، «اين ترانه عاشقانه نيست»، «تك درختها»، «ماه شب چهارده»، «به نام پدر»، «رقص با رويا»، «جايي در دوردست»، «شوريده»، «چهارشنبه سوري»، «شبانه»، «آرامش در ميان مردگان» ، «مواجهه»، «پرونده هاوانا»، «تقاطع»، «ستاره ‌ها» و «صبحي ديگر» در مرحله صداگذاري و ميكس قرار دارند.
     «زير درخت هلو» به كارگرداني ايرج طهماسب، «قتل آن لاين» از مسعود آب پرور، «گاهي واقعي» از رامين لباسچي، «هوو» به كارگرداني عليرضا داوودنژاد، «زن بدلي» از مهرداد ميرفلاح، «خاك سرد» از رضا سبحاني و «ته دنيا» به كارگرداني بهروز افخمي از فيلم ‌هاي در مرحله تدوين به شمار مي‌ روند.
     فيلم ‌هاي «سفر به شوشتر» از مجتبي راعي، «قلقلك» به كارگرداني مسعود نوابي، «سرگيجه» از محمد زرين دست، «نجات» از حسين قاسمي جامي، «هابيل» (دره زاگرس) به كارگرداني محمدعلي نجفي و «شب بخير فرمانده» از انسيه شاه حسيني ديگر آثار در حال تدوين هستند.
     «گزارش مريم» به كارگرداني اسماعيل براري، «وقتي همه خواب بودند» از فريدون حسن پور، «فرزند صبح» به كارگرداني بهروز افخمي، «آخرين ملكه زمين» از محمدرضاعرب، «شام عروسي» از ابراهيم وحيدزاده و «قاعده بازي» به كارگرداني احمدرضا معتمدي از طرح‌ هاي در حال فيلمبرداري هستند.
     «شهر آشوب» از يدالله صمدي، «روياي خيس» از پوران درخشنده، «عصر جمعه» از مونا زندي حقيقي، «خانه روشن» از وحيد موسائيان، «حسنك و داس داران» به كارگرداني بايرام فضلي عناوين ديگر آثار در حال فيلمبرداري است.
     بيش از 80 اثر سينمايي سالانه در صنعت فيلم كشور توليد مي ‌شود و تنها نيمي از اين آثار مجال نمايش مي ‌يابند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com