1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 817  تاريخ مخابره خبر:  ۱۸/۴/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138404180010  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۲۸:۳۶
    ۱۳۸۴/۰۴/۱۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

بهترين فيلم هاي ورزشي و تلويزيوني معرفي شدند

چهارمين جشنواره بين المللي «فيلم هاي ورزشي و تلويزيوني» تهران پنج شنبه 16 تيرماه طي مراسمي با معرفي نفرات برتر در فرهنگستان ملي المپيك به كار خود پايان داد.

    به گزارش سايت سينماي سوره، در ابتداي اين مراسم، «محمدرضا ملامحمد»، دبير جشنواره به روند برگزاري جشنواره اشاره كرد و گفت: اين جشنواره موفق شد ارتباط مستحكمي بين سينما و ورزش برقرار كند به نحوي كه در اين رويداد فرهنگي توليدات سينماي ورزش با 40 فيلم بلند سينمايي، جمع آوري شد.
    وي، با بيان اين كه جشنواره چهارم نسبت به دوره هاي گذشته از لحاظ كمي و كيفي از رشد خوبي برخوردار بوده است، افزود: از مجموع 330 آثار ارسال شده به دبيرخانه جشنواره، بعد از داوري انجام شده، 130 اثر به بخش مسابقه راه يافتند كه از اين ميان 34 اثر كانديداي دريافت جايزه شدند.
    در ادامه مراسم، هيأت داوران بخش فيلمنامه (علي اكبر قاضي نظام، قاسمعلي فراست و عبدالله خدابنده) با قرائت بيانيه خود ضمن تقدير از اضافه شدن بخش فيلمنامه هاي ورزشي به جشنواره اظهار اميدواري كرد كه در جشنواره هاي آينده اين مهم تداوم يافته و جايگاه خود را به دست آورد.
    هيأت داوران با تقدير از فيلمنامه هاي «در پستوي عشق» نوشته «ناعمه پازوكي» و «كود خاموش» اثر «سيدمجتبي حسيني نامي»، يادمان جشنواره را به فيلمنامه «انتهاي فرصت» نوشته «علي حبيبي قانع» اهدا كردند.
    تنديس برتر و ديپلم افتخار جشنواره و 2 سكه بهار آزادي به طور مشترك به دو فيلمنامه «تنهايي تنها با اسب»، نوشته «پروين مفيدي» و «لوچو» اثر «محمدعلي هاشم پور» اهدا شد.
    تنديس نقره و سپاس نامه و 3 سكه بهار آزادي به طور مشترك به دو فيلمنامه «پاها و پله ها» و «دنياي اصغر» به ترتيب اثر «علي اكبر ثقفي» و «محمد احمدي» اهدا شد.
    تنديس طلايي و درخشش نامه جشنواره و 4 سكه بهار آزادي به فيلمنامه بلند «راند سوم» نوشته «ايرج ميرفيعي» اهدا شد.
    در ادامه، هيأت داوران چهارمين جشنواره متشكل از: «داوود رشيدي»، «رسول صدرعاملي»، «ابراهيم سلطاني فر»، «رضا ميركريمي» و «احمد ضابطي»، از ميان 130 اثر راه يافته به بخش مسابقه، نتايج آراي خود را به اين شرح اعلام كردند.

بخش مستند:
    ديپلم افتخار جشنواره با يك دستگاه گوشي تلفن همراه به فيلم «از الموت تا درياي خزر» به كارگرداني «ايرج مصلحي ميلاني»، تنديس برنز جشنواره به همراه تقديرنامه و 3 سكه بهار آزادي به فيلم «قدرت ايمان» به كارگرداني «فرهاد نوري مقدم»، تنديس سيمين جشنواره به همراه سپاس نامه و 4 سكه بهار آزادي به فيلم «سرزمين فوتبال برزيل»، به كارگرداني «علي مداحي»، تنديس زرين جشنواره به همراه درخشش نامه و 6 سكه بهار آزادي به فيلم «غارپرلو به سوي تاريكي» به كارگرداني «رضا نظام دوست».

بخش داستاني كوتاه:
لوح يادمان جشنواره و يك دستگاه گوشي تلفن همراه به فيلم «توپ گرد» به كارگرداني «بهروز بقايي»، لوح يادمان جشنواره و يك دستگاه گوشي تلفن همراه به فيلم «مسابقه پدربزرگ ها» به كارگرداني «سيدمسيح موسوي»، ديپلم افتخار جشنواره به همراه يك دستگاه گوشي تلفن همراه به فيلم «زنگ و پروانه» به كارگرداني «محمد كوهاني»، جايزه ويژه اين بخش شامل تنديس زرين جشنواره به همراه درخشش نامه و 8 سكه بهار آزادي به فيلم «شهر خوبان» به كارگرداني «پيمان ماندگار» تعلق گرفت.

بخش برنامه تلويزيوني:
تنديس برنز جشنواره به همراه تقديرنامه و 3 سكه بهار آزادي به فيلم «كفش كتاني» به كارگرداني «محمدرضا بابايي»، تنديس سيمين جشنواره به همراه سپاس نامه و 4 سكه بهار آزادي به فيلم «اشتورم گراتس در كيش» به كارگرداني «علي كرامتي»، تنديس زرين جشنواره به همراه درخشش نامه و 6 سكه بهار آزادي به فيلم «آيا تباني بود» به كارگرداني «عادل فردوسي پور» اهدا شد.

بخش نماهنگ:
تنديس برنز جشنواره به همراه تقديرنامه و 2 سكه بهار آزادي به فيلم «حسين رضازاده» به كارگرداني «جلال كرامتي»، تنديس سيمين جشنواره به همراه سپاسنامه و 3 سكه بهار آزادي به فيلم «خواب و بيدار» به كارگرداني «علي حبيبي قانع»، تنديس زرين جشنواره به همراه درخشش نامه و 4 سكه بهار آزادي به فيلم «نبرد» به كارگرداني «آريا آروندي» تعلق گرفت.

بخش تيتراژ و تبليغات ورزشي:
لوح يادمان جشنواره و يك دستگاه گوشي تلفن همراه به اثر «فنون شرقي» به كارگرداني «كوروش سروش»، لوح يادمان جشنواره و يك دستگاه گوشي تلفن همراه به اثر «بهروز» به كارگرداني «رضا شفيع زاده»، جايزه ويژه اين بخش، تنديس زرين جشنواره به همراه درخشش نامه و 3 سكه بهار آزادي به اثر «پگاه هوش فوتبال» به كارگرداني «حسام فرهمندجو» تعلق گرفت.

بخش يك قرن با ورزش:
تقديرنامه اين بخش به همراه يك دستگاه گوشي تلفن همراه به اثر «زورخانه كهن» به كارگرداني «فرهاد نوري مقدم»، تنديس سيمين جشنواره به همراه سپاس نامه و 2 سكه بهار آزادي به اثر «پزشكي» به كارگرداني «حكيم مرزي» از كشور افغانستان اهدا شد. تنديس زرين جشنواره به همراه درخشش نامه و 3 سكه بهار آزادي به مجموعه آثار فرهنگ زورخانه يادي از «محمود نامجو»، يادي از «حبيب الله بلور و المپينها» به كارگرداني «علي اكبر محمدي بقا» تعلق گرفت. جايزه ويژه اين بخش شامل ديپلم افتخار جشنواره و 3 سكه بهار آزادي به استاد «عطاء الله بهمنش»، كارشناس و مجري مجموعه برنامه هاي آثار فرهنگ زورخانه، يادي از «محمود نامجو»، يادي از «حبيب الله بلورو المپينها» تعلق گرفت.

بخش هاي ورزش و جامعه:
يادمان جشنواره در اين بخش به همراه يك دستگاه گوشي نوكيا به اثر «آسيب هاي بادي» به كارگرداني «مهرداد اسكويي»، تقديرنامه به همراه يك دستگاه گوشي نوكيا به اثر «اتفاقي كه رخ...» به كارگرداني «علي شهابي نژاد»، تنديس زرين جشنواره به همراه درخشش نامه و 4 سكه بهار آزادي به اثر «تاك اوت» به كارگرداني «مصطفي شبان» تعلق گرفت. جايزه ويژه اين بخش شامل، ديپلم افتخار جشنواره و 2 سكه بهار آزادي به «محمدرضا جعفري» بازيگر فيلم «ناك اوت» اهدا شد.

بخش بازي هاي المپيك و روح المپيك:
تنديس زرين جشنواره به همراه درخشش نامه و 3 سكه بهارآزادي به اثر «گزارشي از نخستين دوره بازي هاي همبستگي كشورهاي اسلامي» به كارگرداني «عبدالله رجب» از كشور عربستان تعلق گرفت.

بخش آثار بين الملل:
تنديس برنز جشنواره به همراه تقدير نامه و 2سكه بهار آزادي به اثر «گزارشي ورزشي» به كارگرداني «جواد زاهد» از كشور افغانستان اهدا شد. تنديس سيمين جشنواره به همراه سپاس نامه و 3 سكه بهارآزادي به مجموعه آثار ارسالي از كانال الجزيره اسپرت با تأكيد به اثر رنگ ورزش به نماينده اين شبكه از كشور قطر، تنديس زرين جشنواره به همراه درخشش نامه و 4 سكه بهار آزادي به مجموعه آثار ارسالي از شبكه دبي اسپرت با تأكيد بر آثار تماشاگران، ورزش و زورخانه و مسابقات جهاني سواركاري به «علي منتظري» نماينده اين شبكه اهدا شد.

بخش سينماي ايران:
به فيلم هاي سينمايي «روز باشكوه» به كارگرداني «كيانوش عياري» و «سرعت» به كارگرداني «محمدحسين لطيفي» لوح يادمان و يك دستگاه گوشي نوكيا اهدا شد. تنديس برنز جشنواره به همراه تقديرنامه و 5 سكه بهار آزادي به فيلم سينمايي «صعود » به كارگرداني «فريدون جيراني»، تنديس سيمين جشنواره به همراه سپاس نامه و 6 سكه بهار آزادي به فيلم سينمايي «حريف دل» به كارگرداني «رضا گنجي»، تنديس زرين جشنواره به همراه درخشش نامه و 8 سكه بهار آزادي به فيلم سينمايي «قصه هاي مجيد» به كارگرداني «كيومرث پوراحمد» تعلق گرفت. جايزه ويژه اين بخش شامل، ديپلم افتخار جشنواره و 3 سكه بهار آزادي به فيلم «شاهد احمدلو» بازيگر فيلم «حريف دل» اهدا شد.
    گفتني است، در پايان مراسم از برخي از افراد همچون «محمدحسين آقازماني»، مدير گروه ورزش شبكه سوم سيما، «محمدحسن جعفري»، رييس دانشكده خبر، «مهدي احمدي»، «محبوبه گشايشي»، «حميد ايراني ها» و «محمودرضا رضايي» به پاس همكاري و تلاش صادقانه در برگزاري جشنواره تقدير شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com