1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 577  تاريخ مخابره خبر:  ۱/۶/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138506010207  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۲۲:۵۴
    ۱۳۸۵/۰۶/۰۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

چهار فيلم سينمايي براي جشنواره فيلم پليس توليد مي‌شود

فيلم‌هاي سينمايي «چهار انگشتي»، «بازپرس ويژه»، «زيارت» و «مخمصه» براي حضور در دومين جشنواره فيلم پليس مراحل مختلف توليد را پشت سر مي‌گذارند.

        به گزارش سايت سينمايي سوره، دبير جشنواره فيلم پليس در خصوص آخرين فعاليت هاي خود در عرصه سينما گفت: مشغول برنامه ريزي هستيم تا کارهاي خوبي را به جشنواره فيلم پليس برسانيم. فيلم هاي سينمايي «چهار انگشتي» به کارگرداني و تهيه کنندگي سعيد سهيلي، «بازپرس ويژه» به کارگرداني رهبر قنبري و «زيارت» به کارگرداني صادق کرميار و تهيه کنندگي ناجي هنر و «مخمصه» به کارگرداني حميدرضا چارکچيان و تهيه کنندگي منوچهر شهسواري براي حضور در جشنواره آماده مي شوند.
       ناصر شفق در ادامه يادآور شد: اين فيلم ها بر اساس اهداف و برنامه هاي جشنواره توليد مي شوند و از مضامين آسيب شناسي اجتماعي پليس برخوردار است. البته جز اين فيلم ها که نام برده شد، مشغول بررسي چند فيلمنامه ديگر هم هستيم تا در صورت امکان شرايط توليد آنها فراهم شود. در کنار اين، آثار برتر دو سال گذشته در عرصه فيلم را براي حضور در جشنواره انتخاب مي کنيم.
       شفق درباره توليد فيلم سينمايي «فرشته باران» که بر اساس برنامه قرار بود تيرماه جلو دوربين برود، توضيح داد: اين فيلم قرار بود در لبنان ساخته شود و ما حتي از لوکيشن بازبيني کرده بوديم و مرحله پيش توليد با زمان بندي مناسبي پيش مي رفت، اما وقوع جنگ در لبنان و مسائل ديگر ساخت فيلم را در عمل غيرممکن ساخت و با توجه به شرايط تصميم به توليد فيلم در زمان ديگري گرفتيم.
        پروژه «فرشته باران» به کارگرداني جواد شمقدري که چند سالي است به دلايل مختلف به مرحله توليد نمي رسد مضموني سوررئاليستي با محوريت مسائل مذهبي دارد و به شرح زندگي دختري دبستاني مي پردازد که پدرش در زمينه انرژي هسته اي فعاليت مي کند. يک روز براي اين کودک اتفاقي مي افتد که وي از فرشته اي آسماني کمک مي گيرد و برقراري ارتباط ميان فرشته و دختر و ورود او به داستان اتفاقات تازه اي را به وجود مي آورد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com