1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 585  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۵/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138405260109  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۱۵:۲۴
    ۱۳۸۴/۰۵/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

آفرين عبيسي، بازيگر نقش مادر فيلم بيد مجنون:

براي هر كدام از نقش هايم به يك اندازه انرژي گذاشته ام

به نظر من مادر، مادر است و فرقي نمي كند كه كارگردان در كارش چه نوع نگاهي به «مادر» دارد؛ البته نوع نگاه «مجيد مجيدي» به مقوله «مادر»، نوع ديگري است و نمي توانم مادر فيلم «بيد مجنون» را با مادر فيلم «رستگاري در هشت و بيست دقيقه» مقايسه كنم و اين در صورتي است كه اين دو فيلم را در يك زمان كار كردم.

     آ‏فرين عبيسي بازيگر سينما كه دو فيلم سينمايي مذكور را بر روي اكران دارد؛ ضمن بيان اين مطلب در گفتگو با سايت سينماي سوره به نقش هايي كه بعد از بازگشت دوباره اش بعد از 20 سال دوري از سينما و عالم بازيگري ايفا كرده است، پرداخت و گفت: همه نقش هايي را كه در اين 5، 6 ساله اخير بازي كرده ام، دوست دارم و براي هر كدام از آنها هم به يك اندازه انرژي گذاشته ام. هر كدام از كارگردان هايي هم كه با آنها كار كرده ام داراي برنامه خاص خودشان هستند.
     «آفرين عبيسي»، كارگردان هر فيلم را به منزله «پدر» آن فيلم دانست و گفت: اگر فرزندي با پدر راحت باشد و بتواند با او صحبت كند، به آساني آن چيزي را كه پدر مي گويد، فرزند مي تواند بگيرد و اجرا كند. بنابراين در تمام كارهايي كه شركت كرده ام، سعي كردم پاسخگوي خواسته كارگردان درخصوص ايفاي نقش موردنظر باشم و آنچه را كه از من مي خواهد در ايفاي نقشم ارائه دهم.
     اين بازيگر پيشكسوت سينما و تلويزيون در ادامه به اظهارنظر درخصوص تعارضي كه شخصيت مادر استاد ـ در فيلم بيد مجنون ـ در حق دادن به پسرش يا عروسش «رويا» به آن دچار مي شود، پرداخت و گفت:‌ همه آدم ها حق دارند، چه پشت دوربين و چه جلوي دوربين؛ همه مادرها هم همين طور هستند. در واقع هر مادري در اين موقعيت، همين حس را دارد كه «مادر» فيلم «بيد مجنون» داشت. به خاطر اين كه مادرها در درجه اول زن هستند و بعد مادر. اين هم لطف خداست كه من به نمايندگي از طرف خانم ها و مادرها بتوانم خواسته و نظر آنها را اجرا كنم. مادر همين است؛ يعني گاهي تند و تلخ و گاهي هم مهربان و شيرين.
     «آفرين عبيسي» در پايان، فيلم «بيد مجنون» را در يك نگاه كلي يك فيلم معناگرا عنوان كرد و گفت: اين فيلم حس ديگري از «مادر»‌ را نشان مي دهد و فكر مي كنم كه فيلم موفقي است؛ البته بايد مخاطبان به قضاوت درباره آن بنشينند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com