1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 479  تاريخ مخابره خبر:  ۹/۵/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138405090106  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۵۴:۴۳
    ۱۳۸۴/۰۵/۰۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

الهام حميدي، بازيگر «خيلي دور، خيلي نزديك»:

برخورد «دكتر عالم» با «نسرين»، نقطه عطفي براي رسيدن او به ايمان بود

«دكتر عالم» كه شخصيت محوري فيلم «خيلي دور، خيلي نزديك» است در طول سفرش با افرادي برخورد مي كند و از هر كدام پيام هايي مي گيرد تا به آن نقطه عطفي كه ايمان است برسد. «نسرين» هم كه من نقش آن را در اين فيلم بازي كردم يكي از افرادي است كه با او برخورد مي كند.

     الهام حميدي ـ بازيگر فيلم «خيلي دور، خيلي نزديك» ـ ضمن بيان اين مطلب در گفتگو با سايت سينمايي سوره درباره اين فيلم افزود: «نسرين» در سكانسي كه «دكتر عالم» نااميد شده است با گفتن اين جمله كه:«اين شما هستيد كه به كمك احتياج داريد نه سامان پسرتان» به او اين نكته را يادآوري مي كند كه آن ايماني را كه از دست داده ايد بايد به دست بياوريد.
     الهام حميدي در ادامه، به ناديده گرفتن نشانه هايي كه در زندگي به آنها برمي خوريم و جدي نمي گيريم اشاره كرد و رسيدن دكتر عالم به ايمان در اين فيلم را تابع مسيري طبيعي دانست و گفت: فيلم «خيلي دور، خيلي نزديك» شعاري نيست، زيرا «ميركريمي» در فيلم هايش ايمان، اعتقاد و معرفت را در افراد ساده، بي ريا و خاص جستجو مي كند و به همين خاطر است كه فيلم هايش بر بيننده تأثير مي گذارد. اگر بياييم پيام هايي از اين دست را در افرادي كه خيلي ماورايي هستند بجوييم؛ آن وقت است كه كار ما صورتي شعاري به خود مي گيرد.
     وي، فيلمنامه خوب و خاص بودن نقش را از دلايل بازي اش در اين فيلم دانست و گفت: كارهاي «ميركريمي» را خيلي دوست داشتم و وقتي كه براي ايفاي اين نقش انتخاب شدم با كمال ميل پذيرفتم، چون براي ايفاي آن بايد خيلي تلاش مي كردم تا بومي بودن اين شخصيت به درستي درآيد و اين تلاش براي بازيگر خيلي سازنده است.
     حميدي، جذابيت شخصيت «نسرين» را بسته به گويش، رفتار، كردار، باطن و طينت اين شخصيت عنوان كرد و گفت: لهجه شهرستاني،‌ سادگي و بي ريا بودن را در ايفاي اين نقش مي بايست درمي آوردم تا اين نقش قابل باور شود و ديده شود؛ چرا كه در مقطعي از فيلم، اين شخصيت خيلي تأثيرگذار مي شود.
     الهام حميدي كه تاكنون بيشتر در سريال ها و فيلم هاي متعلق به سينماي بدنه بازي كرده است، در پايان؛ كار كردن با «رضا ميركريمي» را تجربه اي خوب و بزرگ عنوان كرد و گفت: ميركريمي در كارش استاد است؛ و بايد اعتراف كنم كه تمام لحظات اين فيلم برايم لذت بخش بود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com