1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 573  تاريخ مخابره خبر:  ۸/۴/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138404080102  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۲۱:۴۲
    ۱۳۸۴/۰۴/۰۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

داوران جشنواره چهارم «فيلم هاي ورزشي» معرفي شدند

رضا ميركريمي، داوود رشيدي، رسول صدرعاملي، ماركوس مولواس، داوران جشنواره چهارم «فيلم هاي ورزشي» معرفي شدند.

     به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از خبرگزاري ها، داوران دوره چهارم بخش نهايي جشنواره فيلم هاي ورزشي و تلويزيوني تهران از ايران: رضا ميركريمي، داوود رشيدي، رسول صدرعاملي، احمد ضابطي جهرمي و ابراهيم سلطاني فر و از كشورهاي ديگر: ماركوس مولواس (يونان) و داوري از كشور عربستان به داوري جشنواره و آثار رسيده خواهند پرداخت.
     گفتني است، سردار«محمد درخشان» رئيس جشنواره چهارم فيلم هاي ورزشي و تلويزيوني تهران ابراز داشت:«يكي از دلايل برگزاري باشكوه اين جشنواره اين است كه هنرمندان، ورزش را به عنوان يك امر مهم كه بر اجتماع تأثير زيادي دارد، تلقي كنند و آن را مبناي فعاليت هاي هنري خود، قرار دهند.
     وي افزود: مقام معظم رهبري در پيام نوروزي خود، امسال را سال«همبستگي ملي و مشاركت عمومي» نام نهادند كه براساس آن، شعار اين دوره از جشنواره، «ورزش، رسانه و همبستگي» تعيين شده است.
     سردار «درخشان» با اشاره به شناخته شدن سال 2005 به عنوان سال تربيت بدني و ورزش ادامه داد: يكي از دلايل اين كار، فراگير شدن ورزش در مسائل اجتماعي است؛ به گونه اي كه اخبار المپيك آن تأثير زيادي بر جهان داشت. وي با اشاره به تشكيل دبيرخانه جشنواره هاي مربوط به سازمان تربيت بدني گفت: با تشكيل اين دبيرخانه، جشنواره هاي فيلم و عكس در موضوع ورزش، تحت نظر اين دبيرخانه و با سياست گذاري واحد، برگزار مي شود و همچنين پيشنهاد برگزاري «جشنواره رسانه هاي ورزشي» نيز داده شده است كه زير نظر اين دبيرخانه انجام مي پذيرد.
    درخشان خاطرنشان كرد: برگزيدگان در جشنواره هاي منطقه اي به جشنواره اصلي كه دوره بيست و سوم آن در «ميلان» ايتاليا برگزار مي شود، اعزام خواهند شد.
    در ادامه، «محمدرضا ملامحمد» دبير جشنواره «چهارم فيلم هاي ورزشي» نيز گفت: آثار برگزيده در جشنواره تهران در چهار دوره جشنواره «ميلان» ايتاليا شركت كرده اند كه در اين مدت 99 اثر به اين جشنواره فرستاده شده اند كه 18 اثر خارجي و 81 اثر داخلي بوده است.
     «ملامحمد» 9 مركز را براي اكران آثار جشنواره معرفي كرد و افزود: فرهنگسراي بانو، دانشجو، طبيعت، جوان و ورزش، دانشكده خبر و آكادمي ملي المپيك در پنج سانس (3 سانس صبح و 2 سانس در بعد از ظهر) بدون محدوديت براي عموم به اكران فيلم ها خواهند پرداخت.
     وي در پايان گفت: تنديس هاي طلا، نقره و برنز براي برگزيدگان نخست تا سوم درنظر گرفته شده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com