1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 714  تاريخ مخابره خبر:  ۶/۴/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138404060101  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۰۵:۴۷
    ۱۳۸۴/۰۴/۰۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

12 تير ماه «سرگيجه» مي آيد

فيلم سينمايي «سرگيجه» به نويسندگي و كارگرداني «محمد زرين دست» پس از يك سال و اندي بلاتكليفي سرانجام با تهيه كنندگي «مرتضي شايسته»، 12 تيرماه جاري در شهرك سينمايي غزالي جلوي دوربين مي رود.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، هم اكنون لوكيشن و دكورهاي بخش هاي اصلي فيلم سينمايي «سرگيجه» آماده شده و با بسته شدن ليست عوامل و اكيپ اين پروژه، قرار است در شهرك سينمايي غزالي كليد بخورد. ايستگاه فيروزكوه، راه آهن اوين و رود شور، لوكيشن هاي بعدي اين فيلم هستند.
     برپايه اين خبر،‌ «سرگيجه» زرين دست پس از يك سال و نيم كشمكش و تأخير، دستخوش تغييرات عديده اي در انتخاب عوامل دست اندركار شد، چرا كه اوايل كار قرار بود «گلشيفته فراهاني» با «محمدرضا فروتن» نقش هاي اصلي را ايفا كنند، ولي اين تأخير باعث شد تا «الهام حميدي» ايفاگر نقش او باشد و با فروتن همبازي شود و البته ناگفته نماند كه «كامبيز ديرباز» هم چند روز پيش با بستن قراردادي به جمع بازيگران فيلم «سرگيجه» پيوست تا با الهام حميدي، محمدرضا فروتن، رضا ناجي، مهدي سلوكي، عبدالعلي همايون، آفرين چيت ساز و فرزانه هوشمند همبازي شود.
     «محمد زرين دست» كه خود يكي از نقش هاي اصلي «سرگيجه» را بازي مي كند، زمستان سال گذشته به آمريكا رفت تا تعدادي از سكانس هاي اين فيلم را فيلمبرداري كند. «مايرن نات ويگ» و «محمد زرين دست» در اين سكانس ها كه يكي از فلاش بك هاي فيلم است با هم جلوي دوربين رفتند.
     «زرين دست» به اتفاق گروه خود قرار است بعد از فيلمبرداري چند سكانس در تهران و شهرك سينمايي غزالي، راهي تبريز شوند تا صحنه هاي باقي مانده را در اين شهر فيلمبرداري كنند.
     داستان فيلم سينمايي «سرگيجه» در زمان گذشته و حال اتفاق مي افتد. در آن زمان كه تبريز توسط روس ها اشغال مي شود و ...
     ديگر عوامل كه حضورشان در پروژه سينمايي «سرگيجه» زرين دست قطعي شده اند عبارتند از: اصغر رفيعي جم (مدير فيلمبرداري)، بابك شعاعي (طراح چهره پردازي)،‌ آيدين ظريف (طراح صحنه و لباس)، يونس صباحي (مدير توليد)، ساناز صالحي، حامد نوروزي و آرش صبوري (بازيگران خردسال) و مرتضي شايسته (تهيه كننده).
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com