1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 429  تاريخ مخابره خبر:  ۱۹/۱۱/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138311192006  ساعت مخابره خبر: ۱۹:۰۳:۲۸
    ۱۳۸۳/۱۱/۱۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

«محمدرضا آهنج» كارگردان «زخم زيتون»:

زخم زيتون فيلم مهجوري است

نشست مطبوعاتي فيلم «زخم زيتون» ساخته «محمدرضا آهنج» باحضور كارگردان، تهيه كننده (سيدامير پروين حسيني)، مجري طرح (منصور سهراب پور) و اهالي مطبوعات در محل سينما صحرا ساعت 19 روز يكشنبه (18 بهمن ماه) برگزار شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «محمدرضا آهنج» كارگردان فيلم «زخم زيتون» با گلايه از زمان روايت پخش و اكران فيلم گفت: «زخم زيتون» فيلم مهجوري است. در سال 1382. بعد از چند بار بازنويسي قرار شد فيلم را كار كنيم. بيروت 1982 زمان فيلم بود كه درست يك سال بعد از خروج ارتش اسرائيل از لبنان را نشان مي داد. قصه اي پر پيچ و خم و سنگين و به لحاظ «پروداكشن» و توليد با حجم بالا داشتم. فيلم ويديويي بود؛ اما به زعم دوستان بايد 35 ميليمتري فيلمبرداري مي شد كه اين كار را كرديم. من فيلمساز جواني هستم، گرچه سريال هايم زماني است كه مخاطبان خودش را پيدا كرده اند. بايد قبول كنيم كه كسي به لحاظ مضموني و نه ساختاري دنبال چنين كاري نمي رود؛ اما حمايت لجستيكي خوبي از فيلم شد.
«سيدامير پروين حسيني» تهيه كننده فيلم «زخم زيتون» گفت:
دلم مي خواست عوامل ديگر فيلم همه اينجا بودند. شبكه سحر كه توليدكننده كار است و بخشي از صدا و سيماست اما به شيوه پيمان كاري فيلم مي سازد؛ يعني هزيته مي ند و ديگر كاري به اين كه چه اتفاقي مي افتد ندارد. تعهد يك تانك بود كه با همكاري سهراب پور به 30 تانك رسيد. حجم پروداكشن خيلي بالا بود.
 «منصور سهراب پور» مجري طرح گفت:
خوشحالم كه بنده و اين فيلم در بحث مجري طرح و پروداكشن كانديداي فجر هستم، زماني كه ما به لبنان رفتيم خرازي وزير امور خارجه در لبنان بودند و با سفارشات ايشان حزب الله لبنان هم سنگ تمام گذاشت.
«آهنج» افزود:
همه در لبنان كمك كردند. از مسيحي و مسلمان و ماروني گرفته تا ساير مذاهب و فرق. قرار هم بود كه فيلم را واقع گرايانه بسازم، حجاب هاي بازيگران را هم بر اساس واقع گرايي طرح كردم. من به هيچ وجه از دوبله، كپي و مونتاژ فيلم راضي نيستم. كار با بازيگران عرب به كمك 4 مترجم و بازيگر باهوش نقش اول فيلم راحت شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com