1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 459  تاريخ مخابره خبر:  ۶/۱۰/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138310062000  ساعت مخابره خبر: ۰۹:۲۵:۳۷
    ۱۳۸۳/۱۰/۰۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

با 23 اثر در بخش مسابقه، دومين جشنواره فيلم، فيلم نامه و عكس رضوي افتتاح شد

پنج فيلم داستاني و سيزده فيلم مستند در بخش مسابقه جشنواره امام رضا(ع) به نمايش گذاشته مي شوند

    23 اثر در بخش مسابقه دومين جشنواره فيلم، فيلمنامه و عكس امام رضا(ع ) پنجشنبه 3 دي ماه در سينما آفريقا مشهد به نمايش در مي آمدند.
    به گزارش سايت سينمايي سوره، به نقل از ستاد خبري مركزي جشنواره امام رضا(ع) از اين تعداد آثار در بخش فيلم هاي داستاني پنج اثر؛ (آشناي غريب) به كارگرداني وحيد نجم الديني - از كرمان، (مقصودي ديگري) از علي مربي و (ريشه زمان) از عباس كني- از تهران، در يمني پيش مني (جواد ميرزايي) از مشهد و (عطر رضا) به كارگرداني حسيني مقدم از سمنان حضور دارند.
    در بخش فيلم هاي مستند 13 اثر؛ (همراه باد) به كارگرداني منوچهر طياب، (يا ضامن آهو) به كارگرداني پرويز كيمياوي، (سفر به تاريخ) و(بر شهر پير) از خسرو سينايي، (شبيه خواني) از محمد حمره - از تهران، (حديث عشق) حسين رضايي، (تاشقايق هست) به كارگرداني مشترك علي رضايي و سجاد انتظامي، (تلاش مقدس) ابوالفضل خاكپور، (رد حضور) مريم چوپان زاده، (بيرق هاي از دشته) هادي فرازي از مشهد، (كاروان) به كارگرداني محمد قنبري از كاشان، (از فردوس رضا) ابوالفضل منفرد از زنجان و صبح فقرا به كارگرداني حسين نعيم أبادي در اين بخش حضور دارند.
    « ستاره هشتم» به كارگرداني عباس گودرزري، «ضامن آهو» به كارگرداني سيدعبدالستار كاكايي، «امام رضا» به كارگرداني موج نور از تهران، «سير» به كارگرداني شريف حسيني از مشهد و «جاده» به كارگرداني مهران رسول زاده از اصفهان از جمله آثاي هستند كه در بخش نماهنگ جشنواره شركت دارند.
    همچنين در بخش جنبي اين جشنواره  ١٢ اثر در بخش هاي داستاني، مستند، انيميشن و نماهنگ در سينما آفريقا مشهد به نمايش گذاشته مي شد. «گرگ هاي گرسنه» سيروس مقدم، « بره آهو» كمال مدني، «جاده» مهدي معصومي از تهران.
    در بخش فيلم هاي داستاني، «زيارت امام رضا» به كارگرداني هايدا بوشارت از آلمان، «ادواردو» از سياوش سرمدي، «زمين به هيأت دستان انسان» از محمد حسين صفري، «جانباز» از محسن مشايخي، « راه طولاني عشق» به كارگرداني علي قوي تن از تهران، «الم نشرح» از علي فياض و « هنر جاويد» به كارگرداني ابوالفضل خاكپور از مشهد در بخش آثار مستند حضور دارند.
    گفتني است، « زيارت» به كارگرداني مسعود آب پرور در بخش نماهنگ و «معاد» به كارگرداني حسام قدرت در بخش انيميشناين جشنواره به نمايش در مي آيند.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com