1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 423  تاريخ مخابره خبر:  ۴/۸/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138308042012  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۲۲:۲۰
    ۱۳۸۳/۰۸/۰۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

مستند «نگاه روز» رسول ملاقلي پور آماده نمايش شد

فيلم كوتاه 110 ثانيه اي رسول ملاقلي پور آماده نمايش شد.

    به نقل از روابط عمومي جشنواره فيلم پليس، اين فيلم در قالبي مستند با عنوان نگاه روز در بخش مسابقه فيلم هاي 110 ثانيه اي جشنواره حضور دارد.
    در بخش 110 ثانيه اي جشنواره فيلم پليس ده ها فيلمساز شركت كرده اند و بالغ بر 350 عنوان طرح و فيملنامه در اين بخش مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفت و تاكنون بيش از 30 عنوان از اين آثار جهت شركت در جشنواره آماده نمايش شده اند.
    حسن امجدي مقدم، در اين رابطه، از آماده نمايش شدن شانزده اثر در طي بيستم تا سي ام مهرماه خبر داد و يادآور شد: «بن بست» از پوران درخشنده «دستبند» از علي اميدوار، «واليوم» از محسن رمضانزاده، «گردش به چپ ممنوع» از عليرضا اميني، «چراغ قرمز» از رهبر قنبري، «ضرب، شهر آرام، نام من ترافيك» از محمد و عليرضا شيرواني، «روزي آسمان شهرمان آبي بود» از محمد جعفري، «طرحي ديگر» از حميد خيرالدين، «تابلو» از هوشنگ فضلي، «المپيك ترافيك» از كيارش زندي، «بوق» از حسين قناعت، «قانون شكن» از علي درخشي، «دويدم و دويدم» از جواد مزيدآبادي و «خط سفيد» از كاوه سجادي حسيني، از جمله آثاري هستند كه در هفته گذشته آماده نمايش شدند.
    وي با اشاره به هفتم آبان ماه، به عنوان مهلت دريافت آثار بخش 110 ثانيه اي گفت: پيش بيني مي شود با توجه به اينكه آثار زيادي در مرحله مونتاژ و تصويربرداري قرار دارند، تا تاريخ مقرر دهها اثر ديگر به جمع آثار بخش 110 ثانيه اي بپيوندند.
    گفتني است بخش مستقل مسابقه آثار 110 ثانيه اي يكي از بخش هاي مسابقه جشنواره «فيلم پليس» است كه آثار رسيده با موضوع ترافيك در جهت ارتقاي فرهنگ ترافيك شركت دارند.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com