1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 500  تاريخ مخابره خبر:  ۲۲/۱/۱۳۸۸  نوع : خبر
 کد خبر : 138801220101  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۱۲:۰۵
    ۱۳۸۸/۰۱/۲۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

كاهاني:

فروش «بيست» راضي‌كننده است

مردم استقبال خوبي از فيلم «بيست» دارند و فروش فيلم در اين مقطع راضي‌كننده است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «عبدالرضاكاهاني» در گفت وگويي اظهارداشت: مردم استقبال خوبي از فيلم «بيست» دارند و فروش فيلم در اين مقطع راضي‌كننده است.
    وي گفت: فيلم «بيست» درمورد اين كه در فيلم بعدي‌اش چه نوع فيلمسازي را ادامه مي‌دهد، گفت: نمي‌دانم كه چه پيش خواهد آمد و آيا فيلم بعدي من ازنوع «بيست» خواهد بود يا «آنجا».
    وي ادامه داد: من براي جشنواره فيلم نمي‌سازم و دو فيلم «آدم» و «آن‌جا» هم به هزار و يك دليل اكران نشد و نه صرفا به دليل جشنواره‌پسند بودن و بي‌توجهي به اكران داخلي. من فيلم‌هايم را با سلايق خودم مي‌سازم. به عبارتي ديگر، چيزي را كه مي‌فهمم، مي‌سازم و بيشتر فيلمهايي را جلوي دوربين مي‌برم كه به سليقه خودم نزديك هستند و واقعا نمي‌دانم فيلم بعدي‌ام را با چه حال و هوايي خواهم ساخت.
    كارگردان «آ‌ن‌جا» درمورد بازي بازيگرانش در فيلم «بيست» در نقش‌هاي غيرمتعارف گفت: بازيگر كسي است كه بتواند هر نقشي را بازي كند. من يك وظايفي به عنوان كارگردان فيلم دارم كه بازي گرفتن از آنها هم يك بخشي از فيلم است و تعريفم نيز از بازيگر، اين است بتواند هر نقشي را بازي كند. در اين زمينه من به پيشينه آدم‌ها نگاه نمي‌كنم بلكه توانايي‌هاي‌شان براي من اهميت دارند.
    سومين فيلم بلند داستاني كاهاني قصه يك تالار پذيرايي است كه تعدادي كارگر در آن مشغول به كارند و وابستگي عاطفي و كاري به تالار دارند. تالار قرار است 20 روز ديگر تعطيل شود و آنها در روزهاي باقي‌مانده بايد تلاش كنند اين اتفاق نيفتد...
    برپايه اين خبر، پرويزپرستويي ، مهتاب كرامتي، عليرضا خمسه، مهران احمدي ، عليرضا حسيني، فرشته صدرعرفايي و حبيب رضايي بازيگران اصلي اين فيلم را تشكيل مي‌دهند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com