1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 474  تاريخ مخابره خبر:  ۱۱/۱۲/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138712110102  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۵۳:۰۷
    ۱۳۸۷/۱۲/۱۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

صداگذاري « صبح روز هفتم» آغاز شد

طراحي صداي فيلم سينمايي «صبح روز هفتم» محصول جديد شبکه جهاني سحر به شيوه SR (پخش صداي فراگير) آغاز شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، با به پايان رسيدن فيلمبرداري فيلم سينمايي «صبح روز هفتم»، طراحي صداي اين فيلم از 7 اسفندماه توسط "محمدرضا يوسفي" به شيوه SR آغاز شد.
    بنا به گفته يوسفي طراح صداي فيلم سينمايي "صبح روز هفتم"، اين شيوه از صداگذاري گونه اي از پخش صداي فراگير(سراند) محسوب مي شود و علت استفاده از اين تکنيک فراهم آوردن شرايط حضور بيننده در سالن سينما در فضايي هر چه ملموس تر و نزديک تر به فضاي صوتي فيلم است.
    وي اضافه کرد: در طراحي صداي فيلم "صبح روز هفتم" به جهت تکرار اتفاقاتي که براي شخصيت اول داستان رخ مي دهد مي بايست اتفاقات صوتي به نوعي طراحي شود که حوادث قابل پيش بيني نبوده و حتي در مواردي صدا ذهن بيننده را به گونه اي در خلاف جهت تصوراتش سوق دهد و در لحظاتي نيز تصاويري را مشاهده نمايد که با پيش آگاهي صوتي اش متفاوت باشد در واقع با اين تمهيد، فيلم نه تنها موجب خستگي و دلزدگي بيننده نمي شود بلکه هر بار ذهن او را درگير سکانس هاي بعدي و گره گشايي هاي قصه مي نمايد .
    گفتني است، فيلم سينمايي "صبح روز هفتم" به کارگرداني سيد "مسعود اطيابي" و تهيه کنندگي "صدرا عبداللهي" در شبکه جهاني سحر و با مشارکت بخش خصوصي در دست تهيه است و داستان آن حکايت گر مقطعي از زندگي جواني است به نام سيروس(شهرام حقيقت‌دوست) که به تازگي از زندان آزاد شده است اما خانواده اش ديگر پذيراي او نيستند. قهرمان داستان به ناچار مجبور به اقامت در يک مسافرخانه است. مسافرخانه اي که آدم‌هايش و اتفاقات عجيب و غريبي که براي سيروس در داخل و بيرون آن رخ مي دهد، محمل سفر دروني شخصيت اصلي «صبح روز هفتم» است.
    در حال حاضر مراحل تدوين فيلم به اتمام رسيده و بخش هاي عمده اي از موسيقي متن آن نيز انجام و مابقي همزمان با طراحي صداي فيلم که توسط "محمد رضا يوسفي" در حال انجام است، ساخته خواهد شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com