1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 497  تاريخ مخابره خبر:  ۱۰/۱۲/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138712100106  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۳۲:۱۶
    ۱۳۸۷/۱۲/۱۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

با حضور معاون امور سينمايي و مدير عامل بنياد سينمايي فارابي

آخرين سکانس فيلم بيداري فيلم برداري شد

آخرين سکانس فيلم "بيداري" ساخته فرزاد موتمن با موضوع انقلاب اسلامي با حضور معاون امور سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و مديرعامل بنياد سينمايي فارابي فيلمبرداري شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي بنياد سينمايي فارابي، در اين بازديد که با حضور محسن شمس مشاور مدير عامل فارابي صورت گرفت، مهندس محمدرضاجعفري جلوه و دکتر مجيد شاه حسيني در جريان آخرين مراحل فيلمبرداري اين فيلم قرار گرفتند. سکانس پاياني اين فيلم که توسط دوربين مرتضي صمدي ثبت شد درباره اعزام رزمندگان به جبهه بود که در اين سکانس شقايق فراهاني و جمع کثيري از بازيگران به عنوان بسيجي حضور داشتند.
    برپايه اين خبر، اين سکانس در يکي از محلات شهرک چشمه که از نظر بافت شهري و معماري، يادآور تهران دهه 60 است فيلمبرداري شد و در ادامه سعيد حاجي ميري تهيه کننده بيداري، درباره روند توليد اين فيلم توضيحاتي به معاون امور سينمايي و مدير عامل فارابي ارايه داد.
    مهندس محمدرضا جعفري جلوه در اين ديدار از تلاش هاي عوامل فيلم بيداري براي به نتيجه رساندن يکي از توليدات ويژه سي امين سالگرد انقلاب اسلامي تقدير کرد.
    وي ضمن اشاره به جريان داشتن در دوره برگزاري جشنواره بيست و هفتم فيلم فجر، بر تداوم اين جريان براي سال پيش رو تاکيد و آرزوي سال پرباري براي سينماي ايران کرد.
    بيداري داستان زني است که همزمان با شش سالگي دخترش، حافظه اش را در 24 سال پيش از دست داده، او اکنون به دنيال يافتن دختر خويش است .
به گفته محسن شمس مشاور مدير عامل فارابي، تدوين و صداگذاري اين فيلم که هم زمان با توليد آغاز شده، در حال پيگيري است و با برنامه ريزي صورت گرفته اين فيلم تا اواخر ارديبهشت ماه آتي آماده نمايش خواهد شد.
    وي با اشاره به اينکه فيلمبرداري ديگر پروژه هاي انقلاب اسلامي يعني کيميا و خاک و يک گزارش واقعي نيز در حال انجام است ، اظهار اميدواري کرد تا پايان سال 87 ، فيلمبرداري اين آثار خاتمه و مراحل فني آن ها نيز تا پايان فصل بهار سال 88 پايان يابد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com