1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 393  تاريخ مخابره خبر:  ۲۳/۱۱/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138711230102  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۱۷:۳۵
    ۱۳۸۷/۱۱/۲۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

6 فيلم جديد از امروز اكران مي‌شوند

«مهدي كرم‌پور» رئيس شوراي صنفي نمايش از اكران 6 فيلم جديد (ستاره مي‌شود، سوگند، گناه من، مرزي براي زندگي، شبي در تهران و كتوني سفيد) خبر داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «مهدي كرم‌پور» رئيس شوراي صنفي نمايش در گفت‌وگويي در مورد جديد‌ترين فيلم‌هاي اكران شده گفت: خوشبختانه توانستيم تعداد زيادي از فيلم‌هاي زيادي را كه پشت خط اكران مانده بودند را در فرصت باقيمانده تا پايان سال اكران كنيم و از امروز اكران 6 فيلم در سينماهاي تهران آغاز شد.
    وي افزود: قرار بود فيلم «شب» ساخته رسول صدر عاملي در گروه سينماي آفريقا به نمايش در بيايد كه با توجه به انصراف تهيه‌كننده اين فيلم از نمايش آن از امروز فيلم «ستاره مي‌شود»(فريدون جيراني) در اين گروه سينمايي اكران شد و گروه سينمايي قدس نيز از امروز اكران فيلم «كتوني سفيد»(محمد ابراهيم معيري) را آغاز كرد.
    كرم‌پور تصريح كرد: در گروه آزاد فيلم «سوگند» به كارگرداني شاپور قريب از امروز اكران شد و گروه فرهنگي نيز از امروز فيلم «گناه من»اولين ساخته مهرشاد كارخاني را اكران مي‌كند.
فيلم «ايستگاه بهشت»(نادر مقدس) در گروه سينمايي آزادي به اكران خود ادامه مي‌دهد و فيلم «پاپيتال»(اردشير شليله) نيز كماكان در گروه استقلال نمايش دارد اما پس از پايان اكران«پاپيتال» فيلم «قند تلخ»(محمد عرب) در اين گروه سينمايي اكران خواهد شد.
    همچنين فيلم «مرزي براي زندگي»(رضا اعظميان) در يك سالن سينما آزادي نيز از امروز به نمايش در آمد.در گروه سينماي عصر جديد نيز فيلم «شبي در تهران»(بهرام كاظمي) جايگزين فيلم «چارچنگولي»(سعيد سهيلي) شد.
    وي در مورد فيلم‌هاي اكران عيد نوروز88 گفت: آئين‌نامه جديد شوراي صنفي نمايش تا هفته آينده مصوب مي‌شود و براساس اين آئين‌نامه قرارداد فيلم‌هاي اكران نوروز را منعقد خواهيم كرد.
    برپايه اين خبر، به نظر مي‌رسد سري جديد فيلم‌هاي اكران شده تا پايان سال بر پرده سينماها خواهد ماند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com