1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 506  تاريخ مخابره خبر:  ۱۹/۱۱/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138711190107  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۵۷:۰۷
    ۱۳۸۷/۱۱/۱۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

«حريم» با بازي بي‌كلام حميد فرخ‌نژاد

«حريم» به كارگرداني رضا خطيبي اثري است كه در ژانر پليسي و ترسناك مي‌گنجد و در سكانس پاياني آن تماشاگر به شدت غافلگير مي‌شود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، فيلم سينمايي «حريم» به كارگرداني رضا خطيبي در ژانر فيلم‌هاي پليسي و ترسناك مي‌گنجد. اين فيلم كه محمد احمدي آن را تهيه كرده است با بازي حميد فرخ‌نژاد در نقش يك پليس آگاهي در جنگل‌هاي شمال ايران فيلمبرداري شده است.
    بنابراين گزارش، حميد فرخ‌نژاد در كنار برخي از بازيگران نقش‌هاي فرعي ايفاي نقش كرده است و با عنوان يك پليس آگاهي به جستجوي قاتل، قتل‌هاي مشكوك پس از مرگ همسرش به شمال ايران مي‌رود.
    اين فيلم برخلاف ديگر فيلم‌هاي ترسناك و پليسي غالبا در روز مي‌گذرد و در فضاهايي چون جنگل و دهكده‌هاي متروك فيلمبرداري شده است.
    برپايه اين خبر، «رضا خطيبي» پس از تجربه‌اي كه در «در شهر خبري هست، نيست» داشت،‌ اين بار در ژانر سينماي وحشت فيلمي را كارگرداني كرده كه در سكانس پاياني قرار است تماشاگر را غافلگير كند.
    به گفته محمد احمدي، تهيه كننده اين فيلم، موضوع «حريم» به گونه‌اي بوده است كه تمام تلاش سازندگان آن معطوف بر ايجاد دلهره و ترس در تماشاگر شده است. بازي فرخ‌نژاد در اين فيلم برخلاف ديگر كارهايش به شدت كم ديالوگ و بدون واكنش‌هاي بيروني و مي‌توان گفت كه اين فيلم همچون فيلم‌هاي متفاوتي كه در جشنواره ديديم، وابسته به تصوير است.
    از ديگر نكاتي كه مي‌توان در مورد اين فيلم برشمرد اين است كه «حريم»، درباره موضوعي ‌است كه كم‌تر در سينماي ايران درباره آن فيلم ساخته شده است. در اين فيلم «حميد فرخ‌نژاد» در نقش يك جن بازي مي‌كند كه تماشاگر تا آخرين لحظات نيز متوجه آن نمي‌شود! اين فيلم جزو 4 فيلمي است كه براي سينماهاي مردمي جشنواره درجه‌بندي شده و زير13 ساله‌ها نمي‌توانند آن را ببينند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com