1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 533  تاريخ مخابره خبر:  ۱۵/۱۱/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138711150107  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۱۸:۰۰
    ۱۳۸۷/۱۱/۱۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

محمد آفريده:

با وجود برخي مقاومت‌ها، شاهد نوآوري و خلاقيت در جشنواره فيلم فجر هستيم

مديرعامل مركز گسترش سينماي مستند و تجربي گفت: با وجود برخي مقاومت‌ها و تنگ نظري‌ها، امسال شاهد نوآوري و خلاقيت در جشنواره فيلم فجر هستيم كه اين، از بركات انقلاب شكوهمند اسلامي و حاصل تلاش گسترده فيلمسازان جوانِ با تجربه است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي، محمد آفريده در آستانه آغاز بخش «مسابقه ملي» و «مسابقه فيلم‌هاي اول و دوم» بيست و هفتمين جشنواره فيلم فجر و خطاب به تماشاگران مشتاق جشنواره عنوان كرد: «خودتان را براي ديدن آثار بديع و حرفهاي تازه نسل نوين سينماي ايران آماده كنيد. اگر چه هنوز مقاومت‌ها براي بهتر ديده شدن اين آثار وجود دارد، اما اين موج جديد و با انرژي، خود را بي‌تعارف و عليرغم تمايل ساختارها و مناسبات و سليقه‌ها، با قدرت تحميل مي‌كند.»
    وي در ادامه افزود: «امسال، متنوع‌ترين دوره‌ «جشنواره فجر» را شاهد هستيم كه اين تنوع، عامل اصلي سازندگي و نشاط جامعه خواهد بود. اين خدمتگزار با سلامي گرم، ورود اين نسل پوياي فيلمساز را با همه تفاوت‌هايشان به جامعه سينمايي كشور تبريك مي‌گويم.»
    آفريده تصريح كرد: «ما چه بخواهيم و چه نخواهيم، انقلاب اسلامي و فرهنگ عظيم اين مردم، زاينده و بالنده است و اين پويايي، چون موجي خروشان، در مسير خود منتظر كسي نخواهد ماند. پس مي‌بايست اميدوارانه و با سخت‌كوشي، مسيرِ آمده را ادامه دهيم.»
    مديرعامل مركز گسترش سينماي مستند و تجربي در انتها گفت: « خدا را شاكريم كه در سي‌اُمين سال پيروزي انقلاب بزرگ اسلامي اين مردم، با همراهي همكاران عزيزم و با اعتمادي كه معاون محترم امور سينمايي به «مركز گسترش سينماي مستند و تجربي» داشت، روسفيد و آسوده خاطر در پيشگاه خداي تبارك و تعالي و مردم اين سرزمين هستيم.»
    گفتني است: اين «مركز» در سال 87، به حمايت و مشاركت در توليد بيش از 37 فيلم سينمايي اول و دوم پرداخته كه 13 فيلم از اين آثار، در بخش «مسابقه ملي»، «مسابقه فيلم‌هاي اول و دوم» و «مسابقه بين‌الملل» جشنواره فجر به نمايش عمومي درمي‌آيد. ضمن اينکه 12 فيلم مستند کوتاه و بلند و آثار داستاني کوتاه «مرکز» نيز در بخش مسابقه «چشم واقعيت» و مسابقه فيلم هاي کوتاه جشنواره، روي پرده خواهد رفت.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com