1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 435  تاريخ مخابره خبر:  ۱۵/۱۱/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138711150101  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۳۶:۱۵
    ۱۳۸۷/۱۱/۱۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

«عيار 14» با امضاي كيارستمي و خريد رايت موسيقي آداجيو آلبينوني

امضاي عباس كيارستمي در سكانس پاياني و خريد رايت موسيقي آداجيو آلبينوني از نكات مهم فيلم سينمايي «عيار 14» ساخته پرويز شهبازي است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، پرويز شهبازي كارگردان فيلم «نفس عميق»، اين بار در جشنواره بيست‌و‌هفتم فيلم فجر با «عيار 14» حضور دارد. اين فيلم كه براساس فيلمنامه‌اي از شهبازي ساخته شده، در مورد مرد طلافرشي است كه به دوست خود خيانت مي‌كند و حالا پس از گذشت سال‌ها كه رفيقش از زندان آزاد شده، ترس اين را دارد كه قرباني انتقام شود.
    برپايه اين خبر، در اين فيلم «محمدرضا فروتن» و «كامبيز ديرباز» نقش‌هاي اصلي را بازي مي‌كنند و پوريا پورسرخ، مهوش افشار‌پناه، مينا ساداتي و بهرنگ علوي ديگر بازيگران آن هستند.
فيلمنامه «عيار 14» را شهبازي بارها و بارها بازنويسي كرده است و نكته قابل توجه آن، در اختيار گرفتن حق قانوني استفاده از 4 دقيقه از قطعه «آداجيو آلبينوني» براي سكانس پاياني فيلم است.
    علاوه بر اين عباس كيارستمي سكانس نهايي اين فيلم را به امضاء خود كارگرداني كرده است. در اين سكانس بازي كامبيز ديرباز بسيار خيره‌كننده است. فضاي فيلم در شهر كوچك و سردي مي‌گذرد كه بي‌نام و نشان است و مخاطب مي‌تواند اسم هرجايي كه خواست را روي آن بگذارد. فروتن در اين فيلم در نقش يك طلافروش ظاهر مي‌شود كه بازي بسيار خوبي را از اين قشر جامعه ارائه مي‌كند و ترس و واهمه‌اي شخصيت را به خوبي ايفا مي‌كند. صداگذاري فيلم سه ماه طول كشيد و شهبازي يك نماي فيلم را در اين مرحله فيلمبرداري كرد.
در تازه‌ترين فيلم شهبازي، قوت فيلمنامه و رشته پيوند‌دهنده‌اي كه بين‌ آدم‌هاي قصه وجود دارد، تماشاگر را با خود همراه مي‌كند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com