1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 442  تاريخ مخابره خبر:  ۱۳/۱۱/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138711130103  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۱۸:۰۴
    ۱۳۸۷/۱۱/۱۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

علت عدم اهداي دو سيمرغ بلورين بهترين پوستر و آنونس اعلام شد

بيانيه هيأت‌داوران بخش مواد تبليغي و اطلاع‌رساني جشنواره بيست‌وهفتم فيلم فجر منتشر شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي جشنواره، در اين بيانيه آمده است: متأسفانه بايد اذعان كرد ارتباط مخاطبين با محصولات سينمايي كشور در هجوم توليدات متنوع فرهنگي كه در كشورهاي ديگر توليد شده و با دسترسي‌هاي آساني كه تكنولوژي هاي جديد فراهم مي‌آورند به كمتر از يك چهارم نسبت به يك دهه گذشته تقليل يافته است. گذشته از دلايل مهم ديگر، از جمله مواردي كه مي‌توان به آن اشاره كرد كم‌توجهي دست‌اندركاران سينماي كشور به استفاده از شيوه‌هاي جديدتر اطلاع‌رساني و ارتباط با مخاطبين است. پس از چند سال توقف در برگزاري، بخش مسابقه مواد تبليغي و اطلاع رساني جشنواره فيلم فجر با برپايي دوباره نظر به توجه دادن همگان به اهميت اطلاع‌رساني دارد؛ هرچند صرف برگزاري اين مسابقه بدون‌برنامه ريزي در بخش هاي ديگر براي اعتلاي اين حوزه كافي نخواهد بود ولي اهداي جوايز اين بخش در دو دوره گذشته توانسته است تاثير مناسبي در ذهن توليدكنندگان و توزيع كنندگان سينماي كشور داشته باشد.
در اين بيانيه مي‌خوانيم: در داوري دوره حاضر هيأت داوران آثار درخوري در بخش طراحي گرافيكي براي پوستر و تبليغات محيطي و همچنين ساخت تيزر و آنونس فيلم‌ها نيافت و لذا با صرف نظر كردن از اهداي سيمرغ بلورين در اين بخش‌ها به اهداي ديپلم افتخار بسنده كرد و متقابلا، در حوزه عكاسي فيلم كه آثار درخوري در اين بخش ارائه شده بود، سيمرغ بلورين و ديپلم افتخار به برندگان اهدا نمود.
اميدواريم كه توانسته باشيم بخشي از مسئوليت خود را در برابر مخاطبين كه سرمايه اصلي سينما هستند انجام داده باشيم و اين تلاش ها بتواند در ارتقاي سليقه بصري جمعي مان موثر افتد.
ابراهيم حقيقي، بهرام جلالي ، مجتبي مشيري، رضا ميركريمي و ايرج تقي‌پور هيات داوران بخش مواد تبليغي و اطلاع رساني سينماي ايران بيست و هفتمين جشنواره فيلم فجر بودند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com