1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 626  تاريخ مخابره خبر:  ۶/۱۱/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138711060103  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۲۷:۴۶
    ۱۳۸۷/۱۱/۰۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

«هديه تهراني» نازي انيميشن «تهران 1500» شد

هفته گذشته هديه تهراني به عنوان بازيگر نقش اول زن انيميشن سينمايي «تهران 1500» با نام «نازي» به ديگر بازيگران مطرح اين فيلم پيوست و علاوه بر دوبله، تست تصوير هم داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، بازي و صداي هديه تهراني كاراكتري به نام «نازي» خلق خواهد شد كه نقش اولين مرد مقابل او را كاراكتري به نام «جواد» با بازي «بهرام رادان» برعهده خواهد داشت.
    برپايه اين خبر، تمامي بازيگران اين پروژه انيميشن صداي نقش‌هاي خود را دوبله كرده‌اند و هديه تهراني نيز علاوه بر دوبله به جاي خود تست تصوير نيز داده است. داستان فيلم كه در سال 1500 هجري شمسي مي‌گذرد درباره زندگي گذشته و حال شخصي به نام اكبر آقا با بازي مهران مديري در ژانر كمدي است كه به مسايل اجتماعي فرهنگي و شهرنشيني مي‌پردازد.
    از ديگر بازيگران شاخص اين كار مي‌توان به گوهر خيرانديش، مهتاب نصير‌پور، حبيب رضايي و حسام نواب صفوي اشاره كرد. در حال حاضر مرحله دوبلاژ اوليه با صداي بازيگران اصلي به پايان رسيده و دوبله شخصيت‌هاي ديگر فيلم به مديريت دوبلاژ مهرداد رئيسي در حال انجام است.
    همچنين مدل‌سازي در حال ساخت كاراكتر كارتوني بازيگران ساخت فضاي شهر تهران در حال انجام است. داستان فيلم كه در سال 1500 هجري شمسي مي گذرد ،پيرامون زندگي گذشته وحال شخصي بنام "اكبر آقا" با بازي مهران مديري در ژانر كمدي و با پرداخت به مسايل اجتماعي،فرهنگي و شهرنشيني روايت خواهد شد.
    از ديگر بازيگران شاخص اين انيميشن، گوهر خيرانديش،مهتاب نصير پور،حبيب رضايي و حسام نواب‌صفوي هستند كه كار انتخاب بازيگران نيز به عهده حبيب رضايي است.
در حال حاضر مرحله دوبلاژاوليه با صداي بازيگران اصلي به پايان رسيده و دوبله شخصيت هاي ديگرفيلم به مديريت دوبلاژ مهرداد رييسي در حال انجام است.همچنين مدل سازان در حال ساخت كاراكتر كارتوني بازيگران و ساخت فضاي شهر تهران در سال 1500 هستند.
    اين انيميشن بلند به كارگرداني بهرام عظيمي و با مشاركت موسسه تصوير شهروابسته به معاونت هنري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و موسسه نسل انديشه سبزتهيه خواهد شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com