1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 540  تاريخ مخابره خبر:  ۲۸/۱۰/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138710280100  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۳۶:۰۴
    ۱۳۸۷/۱۰/۲۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

مهرجويي «شهر خوبان» را با رفع موانع کليد مي‌زند

داريوش مهرجويي با رفع موانع موجود فيلمبرداري اپيزود «شهر خوبان» از فيلم سينمايي «تهران در جستجوي زيبايي» را تا چند روز آينده آغاز مي‌کند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «شهر خوبان» اولين اپيزود «تهران در جستجوي زيبايي» است که به دلايلي فيلمبرداري آن چند هفته به تعويق افتاد. محمدعلي حسين‌نژاد تهيه‌کننده پروژه درباره تاخير در شروع فيلمبرداري گفت: 15 روز است مهرجويي و گروه او در آمادگي کامل براي شروع فيلمبرداري هستند، اما متاسفانه چند عامل آغاز کار را به تاخير انداخت.
    وي درباره عوامل تاخير پروژه افزود: موضوع فيلم مهرجويي در مکان‌ها و محل‌هاي قديمي و تاريخي تهران مي‌گذرد و او قصد دارد در اين اپيزود جاذبه‌هاي گردشگري تهران را نشان دهد. اما هماهنگي براي در اختيار گرفتن اين مکان‌ها همواره به تاخير افتاده است.
    تهيه‌کننده "شهر خوبان" با اشاره به اخذ مجوز براي فيلمبرداري در چنين مکان‌هايي گفت: بعضي از لوکيشن‌ها در اختيار سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري است که فيلمبرداري در آنها بايد با اخذ مجوز و هماهنگي با اين سازمان انجام شود. اين هماهنگي‌ها به تاخير افتاد و شروع فيلمبرداري را عقب انداخت.
    حسين‌نژاد کاخ گلستان را يکي از لوکشين‌هاي اصلي اين اپيزود معرفي کرد و گفت: مهرجويي در نظر دارد از کاخ گلستان به عنوان يکي از جاذبه‌هاي گردشگري تهران استفاده کند، اما مسئولان سازمان ميراث فرهنگي براي معرفي اين مکان در فيلم مبلغ زيادي پول درخواست کرده‌اند. اگر تا چند روز آينده شرايط بهتر نشود، لوکيشن کاخ گلستان را حذف مي‌کنيم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com