1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 450  تاريخ مخابره خبر:  ۲۱/۱۰/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138710210102  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۰۶:۵۰
    ۱۳۸۷/۱۰/۲۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

اگر فيلم‌هاي شاخص برسند، جشنواره منتظر آنها مي‌ماند

مدير روابط عمومي جشنواره فيلم فجر با عنوان اين كه «رسيدن فيلم‌هائي كه به‌تازگي فيلمبرداري خود را آغاز كرده‌اند به جشنواره بعيد است»،‌ گفت: مقرر شده اگر در اين فاصله فيلمي شاخص مراحل فني را به پايان رساند، براي بهره‌مند شدن جشنواره از حضور آن فيلم، شرايط شركت در جشنواره را برايش فراهم كنيم.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «حبيب ايل‌بيگي» در گفت‌وگويي در خصوص چگونگي حضور فيلم‌هايي مثل «بيداري»، «محاكمه در خيابان» ، «آناهيتا»، «شب واقعه» و... كه به تازگي فيلمبرداري خود را آغاز كرده‌اند در بيست و هفتمين جشنواره فيلم فجر، اظهار داشت: با توجه به زمان بسيار كمي كه تا آغاز جشنواره باقي مانده است و مراحل فني فيلم‌ها كه جدا از مرحله فيلمبرداري زمان زيادي را خواهد برد، بعيد است فيلم‌هائي كه به‌تازگي فيلمبرداري خود را آغاز كرده‌اند، بتوانند خود را به جشنواره برسانند.
    مدير روابط عمومي جشنواره فيلم فجر تأكيد كرد: با رايزني‌هايي كه با هيات انتخاب جشنواره داشته‌ايم، مقرر شده اگر در اين فاصله فيلمي شاخص توانست مراحل فني خود را به پايان برساند و نسخه اوليه را به هيات بازبيني آثار برساند براي اين كه جشنواره از حضور اين آثار بهره‌مند شود، شرايط براي حضور اين فيلم‌ها در جشنواره فراهم شود اما همانطور كه گفته شد، با توجه به اين كه وقت كمي براي معرفي آثار باقي مانده، بعيد است در اين فاصله فيلمي بتواند خود را به هيأت بازبيني برساند.
    ايل‌بيگي در خصوص آثار به نمايش در آمده در بخش 30 سالگي انقلاب در جشنواره بيست و هفتم فيلم فجر گفت: آنچه كاملا مشخص است فيلم هاي شاخص سي سال اخير سيسنماي ايران در اين بخش به نمايش در خواهند آمد كه در همين راستا چند رسانه‌ از قبل اقدام به گمانه‌زني در اين خصوص كرده‌اند اما با توجه به دقت‌نظر هيات انتخاب، واقعا در اين خصوص نمي‌توان از هم‌اكنون به اظهار نظري دقيق پرداخت.
    «ايل‌بيگي» درباره حضور رسانه‌ها در جشنواره امسال گفت:‌ كار سهميه بندي رسانه ها به پايان رسيده و پس از اعلام سهميه‏‏، رسانه‌ها مي توانند از هفته اول بهمن ماه كارت‌هاي خود را دريافت كنند.
    وي با اعلام اين مطلب افزود: قبل از تعطيلات تاسوعا و عاشوراي حسيني سهميه نشريات تخصصي سينمايي به آنها اعلام شد و از روز شنبه هفته جاري نيز سهميه خبرگزاري‌ها و سپس روزنامه‌ها را اعلام خواهيم كرد كه پس از صدور كارت‌ها، رسانه‌ها مي‌توانند از هفته اول بهمن ماه كارت‌هاي خود را دريافت كنند.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com