1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 543  تاريخ مخابره خبر:  ۲۱/۱۰/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138710210101  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۰۲:۱۳
    ۱۳۸۷/۱۰/۲۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

هدف «آناهيتا» ترغيب نسل جوان به فعاليت‌ علمي است

«عزيز‌الله حميدنژاد» گفت: سعي كرده‌ام در اين فيلم فضايي ترسيم كنم كه نسل جديد را براي فعاليت در حيطه مسائل علمي آماده كنم.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «عزيزالله حميد‌نژاد»، در مورد روند فيلمبرداري جديدتري پروژه‌اش «آناهيتا» گفت: كار به خوبي و با روند رضايت‌بخشي پيش مي‌رود و اكثر بازيگران در 10 روز شروع فيلمبرداري جلوي دوربين رفته‌اند.
    او در مورد تفاوت اين فيلم با ديگر آثار كارنامه‌اش گفت: در «آناهيتا» سعي كرده‌ام به روز باشم با توجه به اين كه حس مي‌كنم كشور ما به يك تغيير و تحول علمي نياز دارد، سعي كردم در اين فيلم فضايي ترسيم كنم كه نسل جديد را براي فعاليت در حيطه مسائل علمي آماده كنم.
    حميد‌نژاد در مورد محل‌هاي فيلمبرداري فيلم‌هاي خود گفت: 95درصد لوكيشن‌هاي اين فيلم در تهران است و يكي از مهمترين لوكيشن‌هاي ما يك آزمايشگاه است كه بخش‌هاي زيادي از فيلم در آن مي‌گذرد.
    وي در ادامه در مورد بازيگران فيلم خود گفت: خانم «ميترا حجار» يك بازيگر مستعد است و به نظرم بازي او در اين فيلم خواهد درخشيد و در كنار شهاب حسيني، پوريا پورسرخ وساير بازيگران اين فيلم، از نظر بازيگري گروه خوبي را در «آناهيتا» فراهم كرده‌اند.
    عزيز‌الله حميد‌نژاد پس از آثاري چون هور در آتش، ستارگان خاك و اشك سرما جديدترين فيلم خود را بر مبناي بخش‌هايي از تحقيقات علمي ايموتو دانشمند نامدار ژاپني (كه معتقد است دعا و الفاظ خوب در مولكول‌هاي آب تاثير مي گذارد) مي‌سازد. فيلم بر اساس فيلمنامه‌اي از عزيزالله حميد‌نژاد به موضوع تحقيقات علمي چند جوان مي‌پردازد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com