1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 530  تاريخ مخابره خبر:  ۱۸/۸/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138708180104  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۲۳:۰۱
    ۱۳۸۷/۰۸/۱۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

«نامزد آمريکايي من» فيلمي ديني و انساني است

کارگردان فيلم سينمايي «نامزد آمريکايي من» در واکنش به توقيف اين فيلم، آن را اثري ديني و انساني و از فيلم‌هاي پرفروش سال توصيف کرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، داوود توحيدپرست درباره توقيف فيلم خود گفت: سه هفته پيش شوراي محترم صدور پروانه نمايش اعلام کرد فيلم من توقيف شده است. من و تهيه‌کننده نيز در نامه‌هايي جداگانه خواهان اعلام مشکلات فيلم شده و از دوستان خواستيم به صورت کتبي مشکلات را به ما اطلاع بدهند، ولي متاسفانه پاسخ مناسب به ما داده نشده است.
    وي ادامه داد: در آن نامه‌ از دوستان شورا خواستم وقتي را مشخص کنند تا با هم گفتگو کنيم. معتقدم "نامزد آمريکايي من" فيلمي ديني و انساني است و من در نگارش و ساخت آن تلاش کردم مفاهيم مورد نظر را به شکل جذاب و مردم‌پسند ارائه بدهم. يقين دارم در گفتگو با دوستان شورا آنها نيز متقاعد خواهند شد فيلم در راستاي اهداف انقلاب و اسلام ساخته شده و هيچ مشکلي ندارد.
    توحيدپرست گفت: اعضاي محترم شورا کارشناس و مذهبي هستند و اميدوارم با تعامل و گفتگو مشکلات فيلم حل شود، چون در اين صورت ناچارم با آقاي جعفري جلوه که انديشمندي بزرگ و عدالت‌طلبي دلسوز هستند وارد مذاکره شوم و گفتگو کنم. خواهش من از مسئولان شورا اين است که از نقطه‌نظر من به فيلم نگاه کنند، نه از نقطه‌نظر خودشان که همراه با احتياط آزاردهنده است.
    اين فيلمساز در پايان کفت: اگر اينگونه شود قاعدتاً من به خاطر ساختن فيلم سينمايي "نامزد آمريکايي من" بايد تشويق شوم، نه اينکه دوباره برايم مشکل به وجود بياورند. به اعتقاد من "نامزد آمريکايي من" يکي از پرفروشترين فيلم‌هاي سال خواهد شد و مردم نجيب ايران بارها و بارها آن را خواهند ديد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com