1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 506  تاريخ مخابره خبر:  ۱/۸/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138708010113  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۲۱:۰۴
    ۱۳۸۷/۰۸/۰۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

يك فيلمنامه‌نويس، شوخي‌نويسي «دلداده»‌ را انجام داد

«پيمان عباسي» گفت: براي اولين بار در پروژه «دلداده»‌، كار «شوخي نويسي» را انجام داده‌ام.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اين فيلمنامه‌نويس در گفت‌وگويي، اظهار داشت: فيلم «دلداده» ساخته «قدرت‌الله صلح‌ميرزايي» كه با نام «عسل ايراني» توليد شده بود و قرار است پس از پايان اكران فيلم «دعوت» اكران شود، از كارهاي تازه من است كه سمت جالبي در آن پروژه داشتم و شوخي‌نويسي آن را انجام دادم، يعني من نويسنده كار نبودم اما كار مفرخ كردن فيلم يا همان شوخي‌نويسي آن را انجام دادم.
    وي ادامه داد: اين براي اولين بار بود كه در طراحي و نگارش قصه دست نداشتم اما سكانس‌هاي مختلف را به من مي‌دادند تا من آن را بانمك كنم.
    «پيمان عباسي» درباره كارهاي تازه خود گفت: يك كار سينمايي به نام «ابد يك روز» را در دست دارم كه نويسنده آن خودم و تهيه‌كننده آن كمال طباطبايي است و يك قصه سورئال در مورد مرگ دارد كه اميدواريم كه اوايل آذر فيلمبرداري آن را شروع كنيم و فيلم را به جشنواره برسانيم.
    وي گفت: متن يك سريال 30 قسمتي را براي شبكه دو به نام «بچه‌هاي نسبتا خوب» نوشته‌ام كه كارگرداني آن را حسن فتحي انجام خواهد داد و قصد دارد آبان ماه فيلمبرداري آن را آغاز كند.
«عباسي» گفت: داستان «بچه‌هاي نسبتا خوب» درمورد سه جواني است كه درگير سرقتي مي‌شوند. اين فيلم يك قصه تلخ اجتماعي را روايت مي‌كند.
    عباسي ادامه داد: تا چند روز ديگر تله‌فيلم «پس فردا» بر اساس فيلمنامه من به كارگرداني بهرنگ توفيقي براي شبكه دو ساخته شود. تهيه‌كننده اين كار «مهدي گلي‌زاده» است و داستان يك صبح تا شب از زندگي يك زوج است در دو نسخه مختلف را روايت مي‌كند.
    وي ادامه داد: بازي آتيلا پيسياني و كوروش تهامي تا به حال قطعي شده و اين فيلم هفته آينده كليد خواهد خورد. اين فيلمنامه‌نويس گفت: همچنين قرار است كه يك كار به نام «دود» در ژانر وحشت كارگرداني كنم كه تهيه كننده آن سيد كمال طباطبايي است و فيلمنامه آن را خودم نوشته‌ام و با «پوريا پورسرخ» براي بازي در آن صحبت كرده‌ام. همچنين فيلمنامه يك كاراكتر دختر كوچك دارد كه قصد دارم از «پريا قاسم‌خاني» دختر «پيمان قاسم‌خاني» استفاده كنم و البته ممكن است «بهاره رهنما» به عنوان بازيگردان دركار حضور داشته باشد.
    وي درباره ديگر فعاليت‌هايش گفت: ساخته شدن فيلمنامه «نت» هنوز قطعي نشده است و از سويي قرار است تهيه‌كنندگي يك تله‌فيلم به‌نام «خواب بد» را انجام دهم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com