1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 527  تاريخ مخابره خبر:  ۲۰/۷/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138707200105  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۴۳:۱۶
    ۱۳۸۷/۰۷/۲۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

«فردين خلعتبري» رهبر اركستر «پستچي سه‌بار در نمي‌زند» شد

«فردين خلعتبري» موسيقي متن فيلم فلسفي، معمايي، جنايي «پستچي سه بار در نمي‌زند» را با شيوه آكوستيك و با اساتفاده از اركستراسيون مي‌سازد و رهبري اين اركستر را خودش برعهده خواهد داشت.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، 40 درصد از فيلمبرداري «پستچي سه بار در نمي‌زند» دومين فيلم بلند سينمايي حسن فتحي كه اثري با مضموني فلسفي در چارچوبي معمايي- جنايي است، سپري شد.
    بنا بر اين گزارش، فتحي فيلم سينمايي «پستچي سه بار در نمي‌زند» را 25 شهريور در لوكشيني واقع در خيابان ستارخان تهران كليد زد و داستان اين فيلم در 3 طبقه از يك آپارتمان اتفاق مي‌افتد كه بر طبق پيش‌بيني‌هاي انجام شده، فيلمبرداري كار تا پايان آبان‌ماه به طول خواهد انجاميد.
    «پستچي سه بار در نمي‌زند» داستان مردي است در عمارتي خارج از شهر، دختري را به گروگان مي‌گيرد تا پدر دختر را به آن خانه بكشاند و بر سر ماجراهاي گذشته، با او تسويه‌حساب كند.
بازيگران طبقه اول محمدرضا فروتن و باران كوثري هستند. ساكنان طبقه دوم پانته‌آ بهرام و امير جعفري هستند و نقش ساكنان طبقه سوم را علي نصيريان، رويا تيموريان، ليلا زارع و پارسا مشيري بازي مي‌كنند.
    از عواملي كه در ساخت اين فيلم با فتحي همكاري مي‌كنند، مي‌توان به مديرفيلمبرداري: امير كريمي، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادايماني، تدوين: حسن حسن‌دوست، طراح گريم: سعيد ملكان، آهنگساز: فردين خلعتبري، صدابرداران همزمان: محمود سماك‌باشي، رضا تهراني، امير شاهوردي، صداگذاري و ميكس: حسين ابوالصديق، جلوه‌هاي ويژه ميداني: عباس شوقي، جلوه‌هاي ويژه رايانه‌اي: كامران سحرخيز، برنامه‌ريز: محمدرضا رستمي، دستيار يك كارگردان: حميد قرباني، مديرتوليد:جواد قلي‌زاده و عكاس: محمد فوقاني اشاره كرد.
از نكات جالب توجه در مورد «پستچي سه بار در نمي‌زند» مي‌توان به موسيقي آن اشاره كرد كه «فردين خلعتبري» براي ساخت موسيقي اين فيلم از شيوه آكوستيك و اركستراسيون استفاده مي كند و رهبري اين اركستر را خودش برعهده خواهد داشت. فيلمنامه «پستچي سه بار در نمي‌زند» را «حسن فتحي» خود نوشته است. اين فيلم پس از فيلم «ازدواج به سبك ايراني»، دومين فيلم بلند سينمايي فتحي به شمار مي‌رود.
    «حسن فتحي» سريال‌هايي چون «همسايه‌ها»، «پهلوانان نمي‌ميرند»، «شب دهم»، «ملاصدرا»، «مدار صفر درجه» و «ميوه ممنوعه» را براي تلويزيون كارگرداني كرده است.
    برپايه اين خبر، «پستچي سه بار در نمي‌زند» به تهيه كنندگي «جواد نوروزبيگي» و به سفارش مركز گسترش سينماي مستند و تجربي ساخته مي‌شود كه به احتمال زياد اولين نمايش آن در بيست و هفتمين جشنواره فيلم فجر خواهد بود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com