1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 538  تاريخ مخابره خبر:  ۲۰/۶/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138706200102  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۱۱:۱۵
    ۱۳۸۷/۰۶/۲۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

حکمت:

علاقمندان «زندان زنان» به ديدن «سه زن» مي‌آيند

منيژه حکمت که «سه زن» او عيد فطر روي پرده سينماها مي‌رود، معتقد است علاقمندان «زندان زنان» فيلم قبلي او حتما به ديدن «سه زن» مي‌آيند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، وي درباره مواد تبليغي فيلم سينمايي " سه زن" گفت: تمام زحمت‌ها و سختي‌هايي که عوامل يک فيلم براي توليد آن مي‌کشند زماني به نتيجه مي‌رسد که فيلم اکران شود. به همين دليل فکر مي‌کنم در اين زمان بايد با عرضه درست مخاطب را به ديدن آن دعوت کنيم. تبليغات مناسب مي‌تواند نتيجه‌اي خوب براي اکران به همراه آورد.
    حکمت افزود: به همين منظور ما به همراه فيلميران پخش‌کننده فيلم تبليغات را از اين هفته آغاز خواهيم کرد. البته پخش آنونس "سه زن" ساخته سامان مقدم در گروه سينمايي عصر جديد مدتي است آغاز شده و ابراهيم حقيقي نيز پوستر، بيلبورد و تراکت‌هاي دستي را طراحي کرده است. مصطفي خرقه‌پوش هم به تازگي تيزر تلويزيوني فيلم را آماده نمايش کرده است.
    وي درباره سينماهاي نمايش‌دهنده "سه زن" گفت: تاکنون سينماهاي عصر جديد، آزادي، اريکه ايرانيان، ايران، جوان، آستارا، مرکزي و مجتمع سينمايي ملت قطعي شده است. براي قرارداد با سينما فرهنگ هم مذاکره کرديم که به نتيجه نرسيد. اين سينما تحت نظر فارابي است و انگار ما فرزندان ناخلف سينما هستيم و نمي‌توانيم از آن براي نمايش آثارمان استفاده کنيم.
    "سه زن" که به تازگي در دوازدهمين جشن خانه سينما به نمايش درآمده، دومين ساخته بلند حکمت و روايتگر قصه سه نسل از زنان جامعه است که يکديگر را گم کرده‌اند و در جستجو براي يافتن پيوندهاي گمشده يکديگر را بازمي‌يابند. نيکي کريمي، پگاه آهنگراني، مريم بوباني، رضا کيانيان، بابک احمدي، مهرداد ضيايي و آتيلا و ستاره پسياني از بازيگران اين فيلم هستند.
    کارگردان زن سينماي ايران به تازگي فيلمبرداري پروژه سينمايي "لالايي‌ها" را در ازبکستان به پايان رسانده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com