1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 605  تاريخ مخابره خبر:  ۲۰/۶/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138706200101  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۵۴:۰۵
    ۱۳۸۷/۰۶/۲۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

براي بازي در فيلم جديد «عباس رافعي»؛

«رضا كيانيان» در برلين با بازيگران آلماني هم‌‌بازي مي‌شود

«عباس رافعي» هفتمين فيلم بلند خود را با حضور رضاكيانيان و بازيگران آلماني و براساس فيلمنامه‌اي از «فرهاد توحيدي» با نام «ديوار» در برلين مي‌سازد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «عباس رافعي» در مورد پروژه سينمايي بعدي خود گفت: اين فيلم كه فيلمنامه آن را فرهاد توحيدي نوشته در حال حاضر «ديوار» نام دارد كه البته اين نام به زودي تغيير خواهد كرد اما نام آلماني اين فيلم «سفري به گذشته» است كه كاملا در آلمان فيلمبرداري مي‌شود.
    وي در مورد داستان اين فيلم گفت: ديوار داستان پدري است كه خبر خودكشي پسرش در آلمان را به او مي‌دهند او به برلين مي‌رود و پس از نجات دادن پسرش با او درگير مي‌شود چون او پسرش را در سن 14 سالگي در آلمان رها كرده و بي‌هويتي پسر باعث شده او نه ايراني باشد نه آلماني. جدال اين پدر و پسر با هم داستان اصلي اين فيلم را تشكيل مي‌دهد.
    وي در مورد بازيگران و عوامل اين فيلم گفت:تنها بازيگر ايراني اين فيلم رضا كيانيان است كه نقش پدر را بازي مي‌كند و تمام بازيگران و عوامل ديگر اين فيلم آلماني هستند.
    رافعي افزود: اين فيلم با مشاركت شبكه RTL و شركت CMI (رسانه‌ بين‌المللي سيما) به تهيه‌كنندگي سيامك پورشريف تهيه‌كننده مقيم آلمان ساخته مي‌شود.
    وي در مورد زمان آغاز فيلمبرداري گفت: قرار بود فيلمبرداري 15 مهر ماه در برلين آغاز شود اما به دليل پاره‌اي از مشكلات در مرحله پيش توليد ممكن است فيلمبرداري اين فيلم اندكي به تعويق بيفتد.
    رافعي در پايان تصريح كرد: اميدوارم روند فيلمبرداري و مراحل فني فيلم به شكلي انجام شود كه اين فيلم براي شركت در جشنواره برلين و جشنواره بيست و هفتم فيلم فجر آماده شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com