1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 530  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۶/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138706170109  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۱۹:۱۷
    ۱۳۸۷/۰۶/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

«مجتبي راعي»:

از بازيگران خارجي در «عصر روز دهم» استفاده مي‌شود

«مجتبي راعي» كه همچنان در حال بازنويسي فيلمنامه «عصر روز دهم» است، از حضور بازيگران خارجي در اين پروژه خبر داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «مجتبي راعي» در مورد پروژه سينمايي «عصر روز دهم» گفت: هنوز در حال كاركردن روي فيلم‌نامه هستم تا شكل نهايي خود را براي فيلمبرداري به دست بياورد.
    وي افزود: شروع فيلمبرداري پروژه نيز بستگي به پايان بازنويسي فيلمنامه دارد و اميدوارم بتوانيم در ماه آبان فيلمبرداري را آغاز هستيم.
    راعي تصريح كرد: قصد داريم كه از بازيگران خارجي نيز در اين فيلم استفاده كنيم اما در اين زمينه همچنان در حال بررسي هستيم. او كه تهيه كنندگي مستند «پله پله تا ملاقات شيطان» درباره غلامرضا خوشرو معروف به خفاش شب را بر عهده دارد، در مورد مراحل فني اين مستند گفت: دادگستري تهران قرار است در چند روز آينده تعدادي مدارك تصويري را در اختيار ما قرار دهد كه در صورت اين اتفاق، تدوين اين مستند را اغاز خواهيم كرد.
    راعي تصريح كرد: تدوين فيلم را خودم به اتفاق روح‌الله اميرتيمور انجام مي‌دهيم و با توجه به سنگين بودن مراحل تدوين، نمي‌توانم در مورد پايان تدوين و زمان آماده شدن اين مستند اظهار نظر كنم.
    «عصر روز دهم» آخرين پروژه سينمايي رسول ملاقلي‌پور است كه قرار بود اين فيلم را به تهيه‌كنندگي منوچهر محمدي بسازد اما با درگذشت نابهنگام اين كارگردان، ساخت اين فيلم به «مجتبي راعي» واگذار شد. لوكيشن‌هاي مدنظر اين فيلم در شهرهاي كربلا، نجف و تهران خواهد بود.
طرح اوليه اين فيلم در ابتدا توسط مرحوم ملا‌قلي‌پور نگاشته شده بود كه بعد از فوت، وي مجتبي راعي دوباره نگارش فيلم را بر اساس طرحي از داستان اوليه از سر گرفت.
    پروانه ساخت اوليه اين فيلم كه به نام مرحوم ملا‌قلي‌پور صادر شده بود به «موزه سينما» اهدا شد و به نام «مجتبي راعي» چند ماه پيش، پروانه ساخت جديدي از سوي اداره نظارت و ارزشيابي صادر شد.
    داستان اين فيلم درباره زوج جواني ا‌ست كه هر دو پزشك هستند. اين زوج از سوي هلال احمر ماموريت پيدا مي‌كنند كه براي كمك به جنگ‌زده‌هاي عراق عازم اين كشور شوند اما اين سفر براي اين زن و شوهر حوادثي را به همراه دارد.


انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com