1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 400  تاريخ مخابره خبر:  ۹/۶/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138706090101  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۳۷:۱۵
    ۱۳۸۷/۰۶/۰۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

تهراني:‌

مخالفان «سربلند»، بازسازي فيلم‌ها را در انحصار خود مي‌خواهند

كارگردان فيلم «سربلند» گفت: گروهي دارند با اكران «سربلند» مخالفت مي‌كنند چرا آنها معتقدند كه بازسازي فيلم‌هاي گذشته را بايد تنها در اختيار خودشان داشته باشند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «سعيد تهراني» اظهار داشت: با اداي احترام نسبت به تمامي اين واكنش‌ها بسيار خوشحالم كه فيلم «سربلند» چنين جايگاهي را داشته است كه منتقدين سينمايي نظرات مختلفي را در خصوص آن صادر كنند اما در حقيقت من قصد داشتم فيلمي متفاوت كاركنم كه ذائقه مردم يك مقدار از فيلم‌هايي كه الان بر روي اكران است، تغيير دهم و با گونه ديگري از فيلم هم آشنا كنم. براي همين موضوع خواستم اين تفاوت را در وهله اول در بعد تكنيكي و فني فيلم نشان بدهم كه آن هم استفاده از مونوكروم است، در دنيا كساني كه كار مونوكروم را انجام مي‌دهند بايد تمام ابزارهاي آنرا داشته باشند يعني بايد در استوديوي مجازي بااستفاده از رنگ‌هاي صحنه فيلمتان را بسازيد، ما هم توانستيم اين كار را انجام دهيم، يعني دقيقا تمامي معيارها و امكانات سينماي ايران را شكستيم تا توانستيم چنين فيلمي را بسازيم.
    وي گفت: هيچ انتظاري هم در اين رابطه نداشتم كه فكر كنم فيلم من مي‌تواند با فيلم هايي كه اكران شده‌اند، رقابت كند. در اين شرايط آيا مردم ما حق ندارند كه بيايند به سينما و چنين فيلمي را تماشا كنند؟ حالا منتقدان اسمش را فيلمفارسي و يا هرچه مي‌خواهند بگذارند، اما آيا مؤلفه‌هاي فيلمفارسي را مي‌توانند به صورت دقيق در مورد فيلم من سراغ بگيرند؟ من بعيد مي‌دانم به دلايل مختلف، مؤلفه‌هاي واقعي فيلمفارسي را در «سربلند» بتوان پيدا كرد.
    تهراني گفت: هر فيلمسازي كه فيلم را ديده است، به من گفته فيلمت يك روايت بسيار صادقانه است كه سعي نكردي هيچ فيلمي را كپي كني و با شرايط امروزي به مخاطب قالب كني.
    وي در بخش ديگري از اين گفت‌وگو گفته است: گروهي دارند با اكران «سربلند» مخالفت مي‌كنند چرا آنها معتقدند كه بازسازي فيلم‌هاي گذشته را بايد تنها در اختيار خودشان داشته باشند. مشخصا عده‌اي تهيه‌كننده هستند كه دارند بازسازي فيلم‌هاي گذشته را به اسامي ديگري مي‌سازند و معتقدند كس ديگري حق ورود به اين عرصه را ندارد و به صورتي بسيار زيركانه‌اي دارند با «سربلند» مخالفت مي‌كنند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com