1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 394  تاريخ مخابره خبر:  ۳/۶/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138706030113  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۴۳:۰۷
    ۱۳۸۷/۰۶/۰۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

اظهارنظر برخي از داوران جشن‌سينما درباره انيميشن «شكرستان»

شماري از اعضاي هيات داوران بخش انيميشن جشن خانه سينما نظرات خود را درباره انيميشن «شكرستان»ساخته بابك نظري و توليد مركز مطالعات و توليدات فيلم انيميشن حوزه هنري اعلام كردند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از واحد خبرحوزه هنري، سعيده ذاكري يكي از اعضاي هيات داوري و معرفي آثار برتر جشن انيميشن خانه سينما شكرستان را در مجموع يك اثر منسجم ارزيابي كرد و گفت: شكرستان از لحاظ ريتم، بافت كار، كارگرداني، زمان بندي حركت، يك كار منسجم و خوب است و من به آن نمره الف دادم.
    وي افزود: در اين دوره هيات داوران 10 شاخص مانند كارگرداني، صدا، موسيقي، حركت تصويري و ... را مورد توجه قرار دادند و شكرستان در هر ده شاخصه بالاترين آرا را به دست آورد.
    ذاكري در پايان با اشاره به اينكه در پروژه‌هايي مانند شكرستان زحمات تهيه كننده در ايجاد شرايط مهيا براي كار بهتر گروه منجر به چنين نتيجه‌اي مي‌شود، پيشنهاد داد كه در بخش انيميشن نيز مثل جشنواره فجر، براي هر كدام از شاخه‌ها يك تنديس در نظر گرفته شود چون اين امر در نتايج كارها تاثير خواهد داشت.
    كامياب درويشي ديگر داور بخش انيميشن جشن خانه سينما نيز گفت: بابك نظري توانسته گام به گام فيلم را به جلو ببرد وحتما حمايت تهيه‌كننده و عوامل فيلم و داشتن زمان و پشتيباني مناسب در موفقيت آن فيلم تاثير داشته است.
    او در پايان انيميشن شكرستان را فيلمي خوب توصيف كرد و با اشاره به اينكه به اين اثر درجه الف داده است افزود: آرا اظهار شده بيانگر دفاع هيات داوران از شكرستان است.
    وحيد نصيريان ديگر عضو هيأت داوران اين دوره از جشن خانه سينما نيز «شكرستان» را جزو فيلم‌هاي خوب بود انيميشن قلمداد كرد و با اظهار اينكه اين اثر نشان دهنده صرف زحمات بسيار براي تهيه و توليد آن بوده است گفت: شكرستان با پرداخت و كارگرداني درخور تامل، تصوير خوبي از يك داستان ايراني ارايه داده كه همين امر مزيد بر محاسن ديگر آن است. من به اين دلايل به آن نمره عالي دادم.
    مهدي خرميان داور ديگر بخش انيميشن اين جشن شكرستان را فيلمي قابل تحسين معرفي كرد و گفت: ريتم استاندارد و گرافيك خوب آن، براي كودك و نوجوان نيز بسيار جذاب خواهد بود.
نور‌الدين زرين‌كلك نيز كه جزو هيات داوران اين جشن بود «شكرستان» را بهترين و شادترين فيلم جشن خانه سينما توصيف كرد
    او گفت: شكرستان بيشترين آرا را به دست آورد و بهترين و شادترين فيلم امسال جشن خانه سينما بود كه براي طراحي شخصيت و كارگرداني نمره كامل گرفت.
    اين انيماتور افزود: ما در انتخاب فيلم‌هاي انيميشن 10 شاخه را ارزيابي كرديم؛ مواردي مانند سناريو، كارگرداني، طراحي شخصيت، انيميشن يا حركت دادن و موزيك و مونتاژ و ... را، و در بين آثاري كه ارزيابي شد شكرستان بهترين بود.
    اين پيشكوست هنر انيميشن در پايان تاكيد كرد: جوايزي كه تقديم هنرمندان شد، براي من معتبر است.
    اسماعيل شرعي عضو ديگر داوران بخش انيميشن جشن خانه سينما «شكرستان» را كار ايراني و زيبا وصف كرد و گفت: اين فيلم در دنيا كسب افتخار مي‌كند.
    او خاطر نشان كرد: شكرستان 10 آيتم مورد نظر هيات داوران شامل كارگرداني، طراحي شخصيت، حركت تصوير، صحنه پردازي، چيدمان، كادربندي و ... را به بهترين وجه دارا بود.
    شكرستان به كارگرداني بابك نظري و تهيه كنندگي سيدمسعود صفوي، علاوه بر احراز مقام بهترين فيلم كوتاه انيميشن جشن خانه سينما، تنديس طلايي بهترين كارگرداني و بهترين تهيه كنندگي را نيز از آن خود كرد.
    فيلمنامه اين مجموعه برگرفته از قصه‌ها و ضرب‌المثل‌هاي ايراني است و وقايع آن در شهري به نام شكرستان مي‌گذرد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com