1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 359  تاريخ مخابره خبر:  ۳/۶/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138706030106  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۱۱:۵۳
    ۱۳۸۷/۰۶/۰۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

«سيدضياء هاشمي» دبيركل ستاد مبارزه با سرقت وقاچاق فيلم‌هاي سينمايي شد

ستاد مبارزه با سرقت و قاچاق فيلم‌هاي سينمايي شوراي عالي تهيه كنندگان و توزيع كنندگان فيلم ايران، سيد ضياء هاشمي را به عنوان دبيركل ستاد تعيين كرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي شوراي عالي تهيه‌كنندگان و توزيع كنندگان سينماي ايران، اين ستاد كه اعضاي آن توسط شورايعالي تهيه‌كنندگان منصوب شده‌اند، طي دو جلسه پس از بحث و بررسي، فاز دوم مبارزه با سارقان و قاچاقچيان فيلم‌هاي سينمايي را آغاز نمود.
    بنا بر اين گزارش،‌ براساس تصميمات ستاد، در فاز دوم علاوه بر تهران بزرگ، ستاد با انتخاب دبيراني در مركز استان‌ها، امر مبارزه را در شهرستانهاي كشور نيز پيگيري خواهد كرد.
    اعضاي ستاد اظهار اميدواري كردند كه «سيدضياء هاشمي» به عنوان دبيركل ستاد بتواند ضمن تعامل سازنده با مسئولان رده‌هاي مختلف، به‌خصوص «ابراهيم داروغه زاده» دبير ستاد تشكيل شده  از سوي معاونت امور سينمايي با مشكل سرقت و قاچاق به شكلي سازماندهي شده در تهران و ديگر نقاط كشور پايان دهد.
    هاشمي فارغ‌التحصيل رشته مديريت و از بنيانگذاران حوزه هنري و همچنين مؤسس معاونت سينمايي آن حوزه است.
    وي سازماندهي نظام برنامه‌ريزي و مديريت بيش از 90 سالن سينمايي متعلق به حوزه هنري را در سطح كشور طي سال‌هاي 1363 تا 1368 به عهده داشته است.
    عضويت در هيأت امناي موزه سينماي ايران، عضويت در شورايعالي توسعه سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و شورايعالي سياستگذاري خانه سينما، عضويت در شوراي مركزي اتحاديه تهيه كنندگان و مجمع توليد و توزيع فيلم ايران و نيز مدريت عامل جامعه اصناف سينماي ايران از ديگر سوابق حرفه‌اي در كارنامه فعاليت‌هاي «سيدضياء هاشمي» است.
    او همچنين تهيه كننده فيلم‌هاي سينمايي گذرگاه، هراس، دستفروش، تيرباران، دزد عروسك‌ها، عروس، روز فرشته، ديدار، روز شيطان، شوكران، اعتراض و پرونده هاوانا است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com