1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 368  تاريخ مخابره خبر:  ۳/۶/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138706030102  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۳۱:۴۴
    ۱۳۸۷/۰۶/۰۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

وانگ هوي: فيلم المپيك مجيدي منحصر به فرد بود

مدير واحد انتشار اخبار دولت چين گفت: از ميان 5 فيلمي كه در خصوص المپيك ساخته شد كار مجيدي منحصر به فرد بود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، وانگ هوي در خصوص فيلم مجيد مجيدي و 5 كارگردان ديگر كه در خصوص المپيك ساخته شده است، با تمجيد از مجيدي عنوان كرد: فيلم ايراني منحصر به فرد بود، از 5 كارگردان جهان از جمله مجيدي خواستيم كه به پكن بيايند تا با اين كار از ديد خارجيان پكن را به جهان نشان دهيم. اين كار يك روش كاملا متفاوت بود، چرا كه اين بار خارجيان چين را به تصوير مي‌كشيدند.
    وي بيان كرد: در خصوص المپيك 5 فيلم ساخته شد كه بسيار عالي بودند به طوري كه توانستند عواطف انساني را بيان كنند، نمايش اين احساسات براي خوب نشان دادن پكن بود. مجيدي مثل گذشته در فيلم خود روي كودكان متمركز بود. كودكان بسيار بامزه بودند و نشان مي‌داد كه چه روياهايي را در سر دارند.
    مدير واحد انتشار دولت چين گفت: مجيدي روياها را از طريق نمايش 5 رنگ بيان كرده بود، بويژه صحنه پاياني فيلم كه در آن دختر كوچك به بادبادك در آسمان نگاه مي‌كرد، همه را تحت تاثير قرار داد.
    وي مي افزايد: اولين بار كه اين فيلم را ديدم اشك در چشمانم جمع شد و منقلب شدم. خيلي از مردم دنيا هم تحت تاثير قرار گرفتند. مجيدي اين فيلم را در مورد پكن ساخته بود؛ ولي نمونه‌اي از روياهاي خود كارگردان بود كه ارزش والاي المپيك را نشان مي‌داد. او مهارت خوبي در بيان عواطف عميق انساني از خود نشان داد. اين فيلم به لحاظ رنگ و موزيك و حضور مردم بسيار عالي بود و نشان مي‌داد كه مجيدي حس لطيفي دارد.
    وانگ هوي عنوان مي‌كند: اين 5 كارگردان هر كدام در نوع خودشان منحصر به فرد بودند، به عنوان مثال كارگردان ايتاليايي مهارت خاصي در داستان گويي داشت. كارگردان فرانسوي از موزيك خوب بهره گرفته بود. كارگردان انگليسي خيلي خوب توانسته بود به ارتقاء ورزش كمك كند و فيلم هنگ كنگي از ريتم خوبي برخوردار بود.
    وي گفت: فكر مي‌كنم در سازماندهي اين فيلم‌ها بسيار موفق بوديم. دوره ساخت اين فيلم‌ها يك سال و نيم زمان برد و همه كارگردانان يك به يك به پكن آمدند. پس از آن تدوين فيلم در كشورهاي خودشان انجام شد و بعد از پايان ساخت، اين فيلم‌ها در پكن به نمايش درآمد و تاكنون شبكه‌هاي تلويزيوني زيادي آنها را به نمايش درآورده اند.
    وي بيان كرد: اين كارگردانان سفيران پكن و پل مردم جهان و چين هستند.اميدوارم مجيدي دوباره به پكن بيايد و فيلم بسازد. در اين زمينه هر گونه كمكي كه لازم باشد به او خواهيم كرد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com