1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 100  تاريخ مخابره خبر:  ۲۴/۵/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138705240100  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۵۹:۵۶
    ۱۳۸۷/۰۵/۲۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

مراسم تشييع پيكر فيلم‌بردار سينماي ايران برپا شد

«مهرداد فخيمي سينماي ايران را صاحب آبرو كرد»

مراسم تشييع پيكر مهرداد فخيمي - فيلم‌بردار پيشكسوت سينماي ايران - امروز (پنجشنبه، 24 مرداد) از خانه‌ي سينما به‌سمت‌ قطعه‌ هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، در اين مراسم، تورج منصوري - فيلم‌بردار - از فخيمي به عنوان شخصي نام برد كه در طول سال‌ها به او آموخته است و گفت: مهرداد سينماي ايران را صاحب آبرو كرد و سينما را از آن تصوير بيرون آورد و آن‌طور كه شايسته بود، در جهان نشان داد. بهترين تشكر از او، ادامه دادن راهش است و بايد آن‌طور كه از ما انتظار داشته است، رفتار كنيم.
    انوشيروان ارجمند به عنوان ديگر سخنران اين برنامه از فخيمي به عنوان بزرگمردي ياد كرد كه تمام زندگي‌اش پند و اندرز بود و اظهار داشت: او به ما ياد داد كه چگونه كار كنيم، بيانديشيم و پايدار باشيم و رسم زندگي را به ما نشان داد.
    اين بازيگر ادامه داد: فخيمي مثل بمب انرژي سر كار حاضر مي‌شد و با دوستانش به گونه‌اي رفتار مي‌كرد كه انگار باري به دوشش دارد و بايد به منزل برساند. با از دست دادنش هم يك غم بزرگ در دل ما نشست.
    ارجمند با اشاره به تحصيلات فخيمي در خارج از ايران، گفت: او تحصيلاتش را در خارج از ايران گذراند و در اين كشور كساني را تربيت كرد كه حال از بزرگان هستند. من همواره به داشتن دوستي مثل او افتخار و سعي مي كردم آن‌چه را از او ياد گرفتم، بر پرده‌ي سينما نشان دهم.
    سعيد پورصميمي هم به عنوان آخرين سخنران مراسم با بيان اين‌كه در اين شرايط حرف زدن براي من سخت است، گفت: من كار سينمايي‌ام را با مهرداد شروع كردم و او دست مرا مانند خيلي‌هاي ديگر گرفت. فقط يك استاد نبود؛ انسان بود و براي اطرافيانش رفيق و براي كوچك‌ترها پدر بود.
    اين بازيگر افزود: فخيمي پايداري مي‌كرد كه بهترين كار را ارائه دهد و مواظب بود كه كار بد نشود. نمي‌دانم چقدر ديگر فرصت داريم كه در سينما، مهرداد فخيمي ديگري داشته باشيم.
    مازيار ميري، پرويز پورحسيني، نيكي كريمي، فرهاد توحيدي، مهدي كرم‌پور، حبيب اسماعيلي، عزيز ساعتي، ميترا محاسني، مريلا زارعي، برزو ارجمند، محمد متوسلاني، محمدرضا سكوت و هارون يشايايي از ديگر حاضران مراسم تشييع پيكر مهرداد فخيمي بودند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com