1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 559  تاريخ مخابره خبر:  ۶/۵/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138705060103  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۵۶:۴۳
    ۱۳۸۷/۰۵/۰۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

پيشنهاد فرامرز قريبيان براي ساخت بازي‌رايانه‌اي از فيلم‌هاي ايراني

«فرامرز قريبيان» گفت: در كشور ما هم مي‌توان به شيوه مرسوم جهاني، براساس فيلم‌هايي كه در سينماي ايران توليد شده است، بازي‌هاي رايانه‌اي ساخت.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «فرامرز قريبيان» بازيگر و كارگردان سينما و تلويزيون اظهار داشت: امروزه صنعت توليد بازي‌هاي رايانه‌اي به يك عرصه سودآور تبديل شده است و شركت‌هاي بزرگ توليد كننده اين گونه بازي‌ها هر سال سود هنگفتي به دست مي آوردند، بنابراين توليدكنندگان داخلي مي‌توانند با بهره گيري از دانش، استعداد و خلاقيت نيروهاي جوان و استفاده از موضوعات جذاب و مخاطب‌پسند به نياز مخاطبان داخل و حتي خارج از كشور جواب مثبت دهند.
    اين كارگردان سينما با اشاره به اينكه تعدادي از علاقمندان به بازي‌هاي رايانه‌اي به اين سرگرمي وابسته شده‌اند، خاطرنشان كرد: مديران فرهنگي و توليدكنندگان بايد از استقبال جوانان و نوجوانان از بازي‌هاي رايانه‌اي نهايت استفاده را ببرند و فرهنگ، آداب و رسوم و تاريخ غني و مملو از افتخار و عزت را در قالب اينگونه بازي‌ها در اختيار مخاطبان جوان قرار دهند و اجازه ندهند غرب با استفاده از اين تكنولوژي آنچه را كه مي‌خواهد به فرزندان ما ارايه بدهد.
    قريبيان در ادامه با اشاره به تأسيس بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي، يادآور شد: بدون شك رقابت در اين عرصه نياز به حمايت مادي و معنوي دارد و بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي در صورت برخورداري از بودجه لازم، مي‌تواند از توليدكنندگان داخلي حمايت لازم را داشته باشد.
    اين بازيگر به نقش مهم سينماگران در جهت توليد بازهاي رايانه‌اي اشاره كرد و ابراز داشت: فعالان سينماي ايران مي‌توانند جهت ساخت بازي‌هاي رايانه‌اي ايده بدهند و با توليدكنندگان اين عرصه همراه و همفكر باشند. علاوه بر آن تعدادي از اين بازي‌ها، مي‌تواند بر اساس فيلم‌هايي كه در سينماي ايران توليد شده است، ساخته شود.
    وي افزود: در سينماي جهان هم بسياري از بازي‌ها، بر اساس فيلم توليد شده‌اند و بالعكس بسياري از فيلم‌ها بر اساس بازي‌هاي رايانه‌اي در مرحله توليد قرار گرفته‌اند كه در نهايت اين امر به تعامل بيشتر دست اندركاران اين دو عرصه مي‌انجامد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com