1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 482  تاريخ مخابره خبر:  ۵/۵/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138705050105  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۲۱:۰۸
    ۱۳۸۷/۰۵/۰۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

"اخراجي‌ها 2" پس از ماه رمضان کليد مي‌خورد

با اضافه شدن شيلا خداداد، مهراوه شريفي‌نيا، رامين پرچمي و نگار فروزنده به گروه بازيگران "اخراجي‌ها 2"، دومين فيلم مسعود ده‌نمکي پس از ماه مبارک رمضان مقابل دوربين مي‌رود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره ، ده‌نمکي در مورد روند توليد "اخراجي‌ها 2" گفت: اين روزها مشغول انتخاب تعدادي از بازيگران و لوکيشن‌هاي فيلم هستيم تا پس از طي اين مراحل فيلم را پس از ماه مبارک رمضان کليد بزنيم.
    وي ادامه داد: از آنجا که فيلم جنگي است، مطمئناً کار در ماه مبارک رمضان دشوار خواهد بود و از همين رو با وجود به پايان رسيدن پيش‌توليد مربوط به کارگرداني و نگارش فيلمنامه، ترجيح مي‌دهيم توليد فيلم را پس از ماه رمضان آغاز کنيم.
    ده‌نمکي همچنين از رايزني با برخي نهادها خبر داد و افزود: گروه توليد پروژه مشغول رايزني با ارتش جمهوري اسلامي ايران، سازمان هواپيمايي و انجمن سينماي دفاع مقدس هستند تا با فراهم شدن شرايط همکاري اين بخش‌ها، توليد فيلم در شرايط مطلوبتر اتفاق بيفتد.
    اين فيلمساز با تاکيد بر اينکه حساسيت‌هاي زيادي براي توليد "اخراجي‌ها 2" دارد، گفت: با توجه به استقبال مردم از "اخراجي‌ها" انتظار از فيلم جديد بالاتر رفته و همين باعث مي‌شود در توليد آن بيشتر دقت کنم. از همين رو مي‌خواهم کار در شرايط مناسبتر توليد شود و براي کليد زدن عجله ندارم.
    وي با اشاره به حضور قطعي محمدرضا شريفي‌نيا و اکبر عبدي در پروژه گفت: با توجه به زماني که براي توليد "اخراجي‌ها 2" در نظر گرفته‌ايم، از اواخر هفته آينده روند عقد قرارداد با بازيگراني که هنوز قرارداد امضا نکرده‌اند، شدت بيشتري مي‌گيرد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com