1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 424  تاريخ مخابره خبر:  ۲۲/۳/۱۳۸۷  نوع : خبر
 کد خبر : 138703220203  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۰۲:۱۶
    ۱۳۸۷/۰۳/۲۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

افشين صادقي:

مقلد شيطان را اكران خصوصي مي كنم،اهالي سينما داوري كنند

مقلد شيطان فيلم توقيف شده افشين صادقي براي قضاوت اهالي سينما با يد اكران خصوصي شود.

    افشين صادقي در گفتگو با خبرنگار سايت سينمايي سوره با اذعان به اينکه براي ساخت فيلم‌هاي «فرود در غربت» و «مقلد شيطان» پروانه ساخت نداشته، از مسئولان ارشاد براي رفع مشکل اين دو فيلم تقاضاي کمک کرد. اين فيلمساز درباره آخرين وضعيت فيلم‌هاي توقيف شده خود گفت: همچنان منتظرم تا جوابي قانع‌کننده از مسئولان محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دريافت کنم. اما تا اين لحظه اتفاق خاصي براي اين دو فيلم رخ نداده است و فيلم ها همچنان توقيف است.
    صادقي افزود: «فرود در غربت» و «مقلد شيطان» بسيار نجيب و باوقار هستند كه هيچ جاي بحث و ترديدي در آن نيست و در ساخت آنها به شدت از سينماي به اصطلاح فيلم فارسي پرهيز شده است و حتي نخواسته‌ام اين فيلم‌ها تجاري باشند. آنها را براي منتقدان و مسئولان ساخته‌ام وهم اكنون تقاضاي مجوز اكران خصوصي را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دارم تا اصحاب سينما، مدرسان، منتقدان، و اهالي رسانه در مورد فيلم من قضاوت كنند.وي در ادامه گفت: آنها دليل توقيف فيلم را «اشاعه ناهنجاريهاي اجتماعي» اعلام مي كنند در حاليكه نامه رسمي از نيروي انتظامي به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ارسال گشته مبني بر اينكه اين فيلم ها مورد تأييد آنهاست و از لحاظ محتوايي مشكلي ندارند.
    «فرود در غربت» روايتگر زندگي جواني به نام فرود است که يک روز حين اجراي برنامه زنده در راديو متوجه مي‌شود زني قصد خودکشي دارد و براي نجات جان او مي‌رود. پژمان بازغي، جمشيد هاشم پور، نازنين فراهاني و ناصر آقايي در اين فيلم به کارگرداني سعيد اسدي بازي کرده‌اند. «مقلد شيطان» به کارگرداني افشيم صادقي نيز داستان پليسي اخراجي است که به تبهکاري حاذق تبديل شده و کارش اخاذي از مردم است. کامبيز ديرباز، اصغر همت، ساره بيات، شقايق فراهاني، اميد زندگاني، شيوا خنياگر و سيروس ابراهيم‌زاده در اين فيلم بازي کرده‌اند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com