1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 383  تاريخ مخابره خبر:  ۴/۱۲/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138612040205  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۵۹:۳۵
    ۱۳۸۶/۱۲/۰۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

حضور محمد كاسبي در «مراسم تدفين»

حضور محمد كاسبي بازيگر تواناي كشورمان در فيلم «مراسم تدفين» به كارگرداني عباس بابويهي به عنوان بازيگر نقش اول قطعي شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي سيما فيلم، «مراسم تدفين» داستان فردي به نام آقا بزرگ است كه به دليل داشتن ثروت بي پايان، پس از مرگ، هيچ يك از اطرافيانش حاضر به دفن او نيستند. چون مي ترسند در غياب آنها، ديگران در وصيتنامه آقابزرگ دست ببرند. در نتيجه يك راننده آژانس استخدام مي شود تا جسد او را به گورستان برده و دفن كند؛ غافل از اين كه اجر و ثواب اين كار به جاي ديگري مي رسد... .
    به گفته بابويهي، قرار است محمد كاسبي كه در بيست وششمين دوره جشنواره فيلم فجر نيز به خاطر بازي اش در فيلم «ديوار» محمدعلي طالبي، نامزد دريافت سيمرغ شده بود، در نقش قادر، باغبان آقابزرگ ظاهر شود و اكبر سنگي نيز به عنوان سرهنگ با گروه همكاري نمايد. در اين ميان، تنها نقش مينا احمدوند هنوز قطعي نشده كه فعلاً در حال مذاكره هستند تا او در جايگاه مناسبي در فيلم قرار بگيرد.
    جالب است بدانيد كه بازيگران نقش آقابزرگ، راننده آژانس، رفيع و عادل پسرهاي آقابزرگ، فروغ همسر رفيع كه يكي از نقش هاي تأثيرگذار قصه را به عهده دارد، به همراه چند زن ديگر نيز هنوز مشخص نشده اند.
    با اين همه، بابويهي كه فيلمنامه اي از مجيد فرازمند را براي اين كار به دست گرفته، سخت مصر است كه «مراسم تدفين» قبل از شروع سال جديد شمسي كليد زده شود.
وي در اين باره به خبرنگار ما گفت:« خوشبختانه چون هنرپيشه ها در بخش هاي مختلفي از كارمان حضور دارند و ما مي توانيم تصاوير را به صورت تكه تكه بگيريم، بهتر است كار را شروع كنيم تا بقيه به مرور به ما ملحق شوند.»
    از سوي ديگر، به دليل نياز به گويش همداني ممكن است در اين فيلم ازچند بازيگر همداني هم استفاده شود كه البته هنوز قطعي نيست.
    لوكيشن اصلي اين فيلم در كرج بوده كه سهيل سوفالي به عنوان تهيه كننده در كنار بابويهي آن را براي مركز سيما فيلم تهيه مي كند.
    اين روزها بيشترين دغدغه بابويهي انجام وله هاي كامپيوتري فيلم و هماهنگ شدن با صحنه هاي واقعي آن است كه در اين صورت، پس از اتمام تصويربرداري، مي تواند نفسي به آسودگي بكشد. شايان ذكر است كه جلوه هاي ويژه كامپيوتري اين فيلم توسط محمدرضا امامي و همكارانش در حال انجام است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com