1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 347  تاريخ مخابره خبر:  ۱۸/۱۱/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138611180100  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۰۶:۲۳
    ۱۳۸۶/۱۱/۱۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

حامد بهداد:

من غلو مي كنم و مغناطيسش را هم دارم!

نشست مطبوعاتي فيلم سينمايي «حس پنهان» با حضور عوامل اين فيلم بعد از نمايش آن در سينما مطبوعات (صحرا) برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار سايت سينمايي سوره، فيلم سينمايي «حس پنهان» ساخته مصطفي رزاق كريمي در ساعات پايان شب گذشته در سينما مطبوعات نمايش داده شد و نشست مطبوعات اين فيلم با حضور مهتاب كرامتي، نيوشا ضيغمي، حامد بهداد، محمدرضا فروتن، فرشاد محمدي، فرهاد ويلكجي، علي علوي، دكتر حسن بني اسد، مصطفي و مرتضي رزاق كريمي برگزار شد و حضور تعداد زيادي از اهالي رسانه در آن ساعات باعث تعجب عوامل فيلم شد.
مصطفي رزاق كريمي در ابتداي نشست در مورد سوابق كاري خود و مستندسازي هايش گفت و در همان ابتدا جاي ابراهيم حاتمي كيا و گنجوي را در جمع عوامل خالي دانست و از حاتمي كيا به خاطر همراهي و كمك هاي فراوانش در اين فيلم تشكر كرد. او از ساختن فيلمش ابراز خرسندي كرد و از تمام اهالي رسانه خواست تا او را با نظرات خودشان در بهتر شدن فيلم هاي بعدي اش ياري كنند. او نقش مخاطب را بسيار مهم دانست و خاطرنشان كرد فيلمي كه مخاطب نداشته باشد مطمئناً جايگاه خوبي نخواهد داشت. رزاق كريمي در مورد پايان فيلم گفت: در مسير فيلمنامه چهار پايان مختلف وجود داشت اما پايان فيلم با پيشنهاد يكي از عوامل، انتخاب شد.
رزاق كريمي در جواب اين سئوال كه  چرا در فيلم افراد به جاي درگيري با يكديگر با خود درگيرند گفت: اين فيلم شخصيت محور است و علاقه من اين بود كه درگيري اشخاص با حس پنهان نشان داده شود.
حامد بهداد بازيگر تواناي كشورمان كه در اين فيلم با بازي بسيار موفق ظاهر شد، در اين نشست در مورد بازي خود گفت: اصولاً در هر فيلمي اگر موفقيتي به دست آورم از عدم اعتماد به نفس من بوده است. بهداد در مورد نقش بهرام گفت: نقش بهرام همانند يك دمل است كه نشان دهنده بيماري كل بدن است و همه دردها و چرك ها از آن دمل بيرون مي آيد.
مهتاب كرامتي در ابتداي صحبت هايش از حضور خبرنگاران تشكر كرد و گفت: حضور شما در اين ساعت بزرگترين تشكر و خسته نباشيد به من بود. او در مورد نقش خود گفت: در مورد تك تك ديالوگ ها و رسيدن به نقش روانپزشك با آقاي رزاق كريمي صحبت كردم، سپس دوره اي را نزد دكتر بني اسد گذراندم تا ياد بگيرم يك روانشناس در مقابل بيمارهايش چگونه صحبت مي كند.
او همكاري با دو كارگردان مستندساز در جشنواره امسال را شانس بزرگ خود دانست و كار كردن با كارگردانان مستندساز را بسيار جذاب و مفيد دانست و اظهار داشت كه تحقيقات كارگردانان مستندساز در بهتر شدن بازي بسيار مؤثر است.
نيوشا ضيغمي بازيگر جوان سينماي كشورمان در مورد نقش خود در حس پنهان گفت: راهنمايي هاي رزاق كريمي بسيار در بازي من تأثير داشت و در باورپذيري نقشم كمك بسياري به من كرد. نگاه او به اين نقش مثل كسي است كه در جريان يك سيل قرار گرفته و ديگر راه نجاتي ندارد. او از حامد بهداد به خاطر راهنمايي هايش بسيار تشكر كرد.
محمدرضا فروتن كه براي بار دوم در سينما مطبوعات پشت تريبون قرار گرفته بود خرسندي خود را از حضور در اين فيلم و همكاري با برادران رزاق كريمي اعلام كرد و برادران رزاق كريمي را سرمايه هاي زندگي معنوي خود دانست.
مرتضي رزاق كريمي تهيه كننده اين فيلم گفت: تجربه ما پيش از اين در مورد فيلم مستند بود ولي بايد بگويم كه اين فيلم بي شباهت با فيلم مستند نبوده و ما يكسره در طول توليد از مشاوران مختلف استفاده كرديم و اميدواريم دوستان منتقد و صاحب نظر ما را راهنمايي كنند كه در مسيرهاي بعدي كمتر دچار اشتباه شويم.
فرشاد محمدي فيلمبردار اين پروژه در مورد كار با برادران رزاق كريمي گفت: با توجه به اينكه اين كار جزء نخستين كار سينمايي من بود، بسيار لذت بردم. وي افزود: رزاق كريمي در كار بسيار سخت گير است و وسواس فراوان دارد ولي اين وسواس به كار ما كمك كرد و سعي كرديم با ايشان در تمام كار هماهنگ باشيم.
حامد بهداد در پايان نشست در جواب خبرنگاري كه پرسيده بود چرا در بازي بسيار غلو مي كند گفت: من بازي هاي مختلفي را دنبال كرده ام و اين به علاقه من به بازيگري و سينما برمي گردد. من سعي مي كنم به اين سئوالها زياد فكر نكنم ولي مي خواهم بگويم خيلي ها غلو مي كنند در حالي كه مغناطيسش را ندارند، «اما من غلو مي كنم و مغناطيش را هم دارم!»

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com