1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 472  تاريخ مخابره خبر:  ۲۳/۱۰/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138610230105  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۴۵:۱۰
    ۱۳۸۶/۱۰/۲۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

آخرين تحولات «سينما آزادي» در گفت‌وگوي «اكبر تشكري‌نيا» ؛

بازگشت سينما آزادي با «شهرفرنگ»، «شهرقصه»، «شهرهنر» و «شهر هفتم»

مدير عامل شركت توسعه فضاهاي فرهنگي شهرداري تهران ضمن اعلام مسدودشدن خيابان مجاور سينما آزادي براي نصب پله‌هاي برقي گفت: سينما آزادي با 4 سالن «شهرفرنگ»، «شهرقصه»، «شهرهنر» و «شهر هفتم» افتتاح مي‌شود.

به گزارش سايت سينمايي سوره «اكبر تشكري‌نيا» در گفت‌و‌گو با فارس درباره علت بسته شدن خيابان خالد استانبولي در روند آماده سازي سينما آزادي، گفت: مشغول انتقال پله‌برقي‌هاي سينما به داخل ساختمان هستيم كه به علت عريض بودنشان مجبور به بستن خيابان و استفاده از اين فضا شده‌ايم.
وي افزود: اگر مشكل خاصي پيش نيايد، ظرف دو سه روز آينده اين خيابان باز مي شود و ما تمام تلاشمان را خواهيم كرد تا هرچه زودتر اين پله برقي‌ها را به داخل ساختمان منتقل كنيم.
تشكري نيا به فارس گفت: پله برقي‌هاي فوق از يك شركت معتبر خارجي خريداري شده كه مسئوليت نصب آن را نيز بر عهده دارند و چون ما مجبور شديم بخشي از نما را كار كنيم، ساختمان ديگر آنقدر كه بايد عريض نيست تا پله‌برقي‌ها وارد ساختمان شود.
وي با اشاره به تأثير بارش برف در روند آماده سازي سينما آزادي گفت: برف و سرما بر روي كار تأثير داشته اما در حدي نبوده كه كار با وقفه به پايان برسد. ما براي پايان يافتن ساخت و ساز سينما همزمان با جشنواره فيلم فجر تمهيداتي انديشيده‌ايم و كارهايي انجام شده و قطعا سينما آزادي در جشنواره فيلم فجر حاضر خواهد بود.
مدير عامل شركت توسعه فضاهاي فرهنگي شهرداري تهران همچنين افزود: به علت سردي هوا بخش محدودي از نماي ساختمان سينما آزادي نيمه كاره خواهد بود تا وضعيت به صورت مطلوب دربيايد.نماي ساختمان در دماي بالاي صفر درجه قابل كار است كه فعلا در اين دما انجام كارها ميسر نيست.
وي خبر از نام‌گذاري دو سالن سينما آزادي با عناوين سابق «شهر فرنگ» و «شهر قصه» داد و گفت: با توجه به نظرسنجي‌هايي كه انجام شده اكثر قريب به اتفاق مردم و هنرمندان بر نامگذاري 2 سالن اين سينما با عناوين قبلي شهر فرنگ و شهر قصه تأكيد داشتند و ما بر اين اساس تصميم گرفتيم كه همين دو نام پيشين را بر روي دو سالن اين سينما بگذاريم.
تشكري نيا گفت: دو سالن ديگر سينما آزادي با عنوان «شهر هنر» و «شهر هفتم» نامگذاري شده و سالن اصلي سينما نيز «آزادي» نام گرفته است.
وي در پايان افزود: ارتفاع سالن‌ها در اصطلاح 13 سطح است و مجموع سالن‌ها 4 طبقه خواهد بود كه در هر طبقه دو سالن سينما قرار دارد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com