1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 400  تاريخ مخابره خبر:  ۱۶/۱۰/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138610160203  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۲۶:۵۱
    ۱۳۸۶/۱۰/۱۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

اسماعيل براري:

براي كسب اعتبار مخالف خواني نمي كنم

در دوره اي قرار گرفته ايم كه مسئولين سينمايي رسالت شان را فراموش كرده اند و يادشان رفته است كه نهادها و بنيادها براي ساخت فيلم بوجود آمده اند، نه غير از آن.

    اسماعيل براري كارگردان سينما، در گفتگو با خبرنگار سايت سوره سينما ضمن اشاره به اين مطلب افزود: نمي خواهم با مخالف خواني اعتباري براي خودم كسب كنم يا رفتارهايي از اين دست صاحب چيزي شوم، اما واقعيت اين است كه سينماي ما در فستيوال هاي جهاني حضور دارد و اتفاقاً مورد استقبال هم قرار مي گيرد ولي در كشور ما حتي پروانه نمايش نمي گيرند.
    اين كارگردان درخصوص توقف فيلم «گزارش مريم» در ميانه فيلمبرداري و مراحل توليد گفت: تنها يك هفته به پايان فيلمبرداري باقي مانده بود كه بنياد سينمايي فارابي لوازم و وسايل فيلمبرداري را از گروه ما پس گرفت و در اين ميان دليل قانع كننده اي را هم براي ما عنوان نكردند. بعدها هم در گفتگوها متوجه اين نكته شدم كه در كمال بي انصافي طي يك گزارش غيرواقعي، عنوان شده است كه «گزارش مريم» فيلمبرداري و مراحل توليداش را به اتمام رسانده است.
    وي افزود: طي مدت توقيف اين فيلم توسط بنياد سينمايي فارابي، تنها كسي كه سراغي از احوال من و اين فيلم گرفت، مديريت سازمان سينمايي سوره بود كه من را كاملاً غافلگير كرد، اما ايشان هم در آن برهه نتوانست دلايل نامعلوم فارابي را كنار بزند.
    كارگردان فيلم «كوير مرگ» درخصوص آخرين وضعيت فيلم توقيف شده اش تصريح كرد: با تغيير مديريت در بنياد سينمايي فارابي فرصتي براي مذاكره پيش آمد و حرف هاي منطقي بسيار خوبي هم رد و بدل شد و در نهايت به اين نقطه رسيديم كه با تمام مخالفت ها، همه ساز و كارها بايد به اينجا ختم شود كه فيلم «گزارش مريم» به اتمام رسد،‌ اما تاكنون اعلام مساعدتي براي ادامه فيلمبرداري از سوي فارابي به ما نشده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com