1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 440  تاريخ مخابره خبر:  ۱۶/۱۰/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138610160100  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۱۷:۱۸
    ۱۳۸۶/۱۰/۱۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

در دومين جشن بازيگر

بازيگران از بازيگران تجليل کردند

دومين جشن بازيگران سينماي ايران 15 دي ماه در مجتمع اريكه ايرانيان برگزار شد و در آن از بازيگران قدرداني شد.

به گزارش سايت سينمايي سوره در گفتگو با روابط عمومي انجمن بازيگران، داوود رشيدي در شروع مراسم گفت: اولين جشن بازيگران با همت شوراي مركزي دوره قبل و خانم رويا تيموريان پايه‌گذاري شد و امسال هم اين جشن برگزار شد.
رشيدي ضمن تشکر از محمدرضا جعفري‌جلوه، محمدباقر قاليباف و رضا ميرکريمي گفت: قدر پيشكسوتان هنر و بازيگران را بدانيد.
اولين بخش برنامه که توسط پرستويي انجام شد, اهداي عضويت طلايي و تقدير از مرتضي احمدي، ابراهيم آبادي، ايلوش خوشابه و اصغر بيچاره بود.
مرتضي احمدي پس از گرفتن جايزه گفت: وقتي جوان بودم و مي‌خواستم كسي را معرفي كنم به جايش سه نقطه مي‌گذاشتند و به من مي‌گفتند هر چه مي‌خواهي خودت در اين سه نقطه بگذار، امروز هم من تنها ماندم با سه نقطه و شما هر چه مي‌خواهيد در آن سه نقطه بگذاريد.
ابراهيم آبادي هم گفت: هنرمند نياز به همكاري، اينده شغلي و عاطفه دارد و تجليل نمي‌خواهد. خدا از هنرمند تجليل كرده چون اين روح را در كالبد او دميده هنرمند به نفس گرم مردم احتياج دارد.
در ادامه برنامه و در بخش دوم تقديرها، رضا ميركريمي، مجيد مجيدي، و گلاب آدينه به بالاي صحنه رفتند تا از داريوش ارجمند، امين تارخ، مهدي هاشمي و گلچهره سجاديه تجليل كنند.
رضا ميركريمي، مديرعامل خانه سينما در سخناني گفت: بازيگران در سينماي ايران حكم نگين سينما را دارند چون شخصيت بيروني سينما هستند و آبرو و شخصيت كل سينما را حمل مي‌كنند.
تقدير از علي نوريان و همسرش (كه سال قبل مخارج جشن را داده بودند) توسط مرضيه برومند انجام شد. اجراي موسيقي توسط حميد حامي و گروهش از برنامه هاي بعدي بود و پس از آن در بخش تجليل از مادران سينماي ايران، حميده خيرآبادي به روي صحنه رفت و گفت: خوشحالم كه باز خودم را در ميان شما مي‌بينم.
تهمينه ميلاني براي اهداي جايزه به حميده خيرآبادي روي صحنه رفت و گفت: وقتي مي خواستم اولين فيلمم را بسازم بسيار مي ترسيدم ولي خانم شهلا رياحي و حميده خيرآبادي به من کمک کردند.
مهري وداديان دومين مادر سينماي ايران بود كه از او تجليل شد و پس از آن وي تئاتر تک نفره اي را اجرا کرد. پس از آن ژاله علو, نعمت حقيقي و عبداله اسکندري به روي صحنه رفتند و جوايزشان را دريافت نمودند.
از جمشيد هاشم‌پور و فرامرز قريبيان نيز تقدير شد.
قريببيان پس از گرفتن جايزه‌اش در سخناني به بازي همايون ارشادي در فيلم «بادباك‌باز» اشاره كرد و او را از بخت‌هاي دريافت اسكار دانست. هاشم‌پور هم از رسول ملاقلي‌پور ياد كرد كه او را از قالب بازيگر اكشن كار خارج كرد.
جوايز هما روستا و سعيد پورحسيني توسط ناصر تقوايي اهدا شد. هما روستا پس از گرفتن جايزه گفت: هميشه آرزو داشتم در فيلمي از ناصر تقوايي بازي كنم اما او به من جايزه داد و همين هم خوب است.
پورحسيني نيز پس از حضور در صحنه يادي از دوستان قديم خود کرد و بدين ترتيب بود که دومين جشن بازيگر نيز به پايان رسيد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com