1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 326  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609260206  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۲۷:۰۸
    ۱۳۸۶/۰۹/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

فضلي "با سرعت تاختن" را مي‌نويسد

بايرام فضلي که "باز هم سيب داري؟" او هنوز اکران نشده، مشغول نوشتن فيلمنامه "با سرعت تاختن" براي توليد در بهار سال آينده است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از مهر، اين فيلمبردار سينماي ايران درباره پروژه تازه خود گفت: "هم اکنون مشغول نوشتن فيلمنامه "با سرعت تاختن" هستم که فيلمي در ژانر حادثه است. به همراه مهرداد فريد تهيه‌کننده فيلم در حال مذاکره براي يافتن سرمايه‌گذار هستيم و در صورت مهيا شدن شرايط، بهار 78 کار را کليد مي‌زنيم."
    وي ادامه داد: "اين فيلم در ژانر حادثه‌اي ساخته خواهد شد و به همين دليل بايد از جلوه‌هاي ويژه خاص براي توليد آن استفاده کرد. با توجه به احاطه من بر اين حوزه سعي مي‌کنم کار فيلمبرداري پروژه "با سرعت تاختن" را شخصا بر عهده بگيرم. اما اگر فيلمبرداري ديگر با مهارت بيشتر اين کار را انجام بدهد، من هم بيشتر وقت خود را صرف کارگرداني مي‌کنم."
    فضلي که فيلمبرداري فيلم "مانگديم" نخستين فيلم بلند حسين محجوب را بر عهده دارد، در اين باره گفت: "کار فيلمبرداري اين فيلم همچنان متوقف است که بخشي از اين موضوع به مشکلات تهيه‌کننده برمي‌گردد. البته به تازگي اعلام کردند ممکن است يک ماه ديگر کار شروع شود. به هر حال اميدوارم مشکلات اين فيلم نيز به زودي برطرف بشود."
    اين فيلمبردار سينما امسال با سه فيلم "همخانه"، "انتهاي زمين" و" تنها دو بار زندگي مي‌کنيم" در جشنواره فيلم فجر حضور خواهد داشت. "باز هم سيب داري؟" نخستين تجربه فيلمسازي فضلي داستان مردي است که به همراه زني جوان سفري پرماجرا را آغاز مي‌کند. ذبيح افشار، ليلا موسوي، علي يعقوبي، احمدرضا اکبري، مريم بوباني و احمد نقده از بازيگران اين فيلم هستند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com