1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 429  تاريخ مخابره خبر:  ۲۰/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609200200  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۳۳:۳۲
    ۱۳۸۶/۰۹/۲۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

"پروانه‌اي در مه" مشکل مالکيت دارد

فيلم سينمايي "پروانه‌اي در مه" به دليل مشخص نبودن وضعيت مالکيت آن براي اکران عمومي مشکل دارد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، کارگردان پروژه سينمايي "پروانه‌اي در مه" در اين باره گفت: "اين فيلم براي شبکه دو سيما ساخته و بعدا بنا به نظر حبيب‌الله کاسه‌ساز تهيه‌کننده به 35 تبديل شد. در حال حاضر اکران فيلم منوط به مشخص شدن مالکيت آن است."
    محمدجواد کاسه‌ساز در ادامه افزود: "به هر حال "پروانه‌اي در مه" در شبکه دو توليد شده و از آن سو آقاي کاسه‌ساز براي تهيه يک نسخه سينمايي و حضور آن در جشنواره هزينه کرده است. بنابراين بايد با تعامل طرفين اين مشکل حل شود."
    کاسه‌ساز در پاسخ به اين سئوال که براي رفع اين مشکل چه برنامه‌اي داريد تصريح کرد: "به زودي با آقاي مهدي فرجي مدير شبکه دوم سيما جلسه خواهيم گذاشت تا در اين باره گفتگو کنيم. به هر حال فيلم سال گذشته در جشنواره فجر به نمايش درآمد و تلاش داريم هر چه زودتر آن را به اکران عمومي درآوريم."
    کارگردان "پروانه‌اي در مه" درباره ميزان موفقيت آن در گيشه گفت: "اين يک فيلم هنري است و براي گيشه ساخته نشده است. ضمن اينکه ما فيلم را براي تلويزيون ساختيم، ولي ساختار سينمايي فيلم را کاملا رعايت کرديم. در هر صورت من به عنوان کارگردان دوست دارم تکليف فيلم هر چه زودتر مشخص شود. مطمئنم اين فيلم مخاطبان خاص خود را خواهد داشت."
    "پروانه‌اي در مه" داستان چشم‌انتظاري زني روستايي براي بازگشت همسرش را روايت مي‌کند. عسل بديعي، کيهان ملکي، برزو ارجمند و زهره صفوي بازيگران، مصطفي احمديان مدير فيلمبرداري، بهرام دهقاني تدوينگر، ستار اورکي آهنگساز، ماندانا اويسي دستيار کارگردان، ابراهيم اصغري مدير توليد و بهرنگ دزفولي‌زاده عکاس فيلم هستند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com