1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 531  تاريخ مخابره خبر:  ۱۹/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609190208  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۵۷:۳۵
    ۱۳۸۶/۰۹/۱۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

فيلمبرداري "با آبرو" هنوز شروع نشده است

پرويز شيخ‌طادي از شروع فيلمبرداري آخرين ساخته سينمايي خود "با آبرو" از يک هفته آينده خبر داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، شيخ‌طادي درباره روند توليد اين پروژه سينمايي گفت: "برخلاف آنچه گفته شد به دليل برخي مشکلات هنوز فيلمبرداري "با آبرو" شروع نشده و عوامل در پي فراهم آوردن مقدمات لازم براي شروع کار هستند. در واقع مي‌توان گفت اکنون اين پروژه سينمايي در مرحله پيش‌توليد است و به احتمال بسيار زياد فيلمبرداري از يک هفته آينده در تهران آغاز خواهد شد."
    وي در ادامه افزود: "پيش از اين قرار بود تصويربرداري "با آبرو" زودتر شروع شود، اما به دليل طول کشيدن طراحي دکور کار کمي به تعويق افتاده است. در حال حاضر بابک پناهي به همراه ساير همکارانش در حال طراحي دکور داخلي هستند و پس از پايان کار اين گروه اولين صحنه‌هاي فيلم گرفته خواهد شد."
    شيخ‌طادي درباره زمان آماده شدن فيلم گفت: "اگر مشکل خاصي نباشد فيلمبرداري ظرف 40 تا 45 روز به پايان خواهد رسيد. هر چند زمان اندکي تا جشنواره فجر باقي است و هنوز به مرحله تصويربرداري نرسيده‌ايم، اما به اکران فيلم در جشنواره اميدوارم. احتمال دارد "با آبرو" براي نمايش در جشنواره آماده شود و مي‌خواهيم براي ساخته شدن آن تلاش کنيم."
    کارگردان "با آبرو" درباره ترکيب بازيگران فيلم تصريح کرد: "حضور خسرو شکيبايي در نقش اصلي فيلم قطعي و قرارداد نهايي نيز با وي امضا شده است. روزهاي گذشته نيز صحبت‌هاي مقدماتي را با شقايق فراهاني و شيرين بينا انجام داديم که هنوز توافق زيادي حاصل نشده و قراردادي به امضا نرسيده است. ظرف چند روز آينده ترکيب نهايي بازيگران مشخص مي‌شود."
    "با آبرو" داستان نويسنده‌اي مشهور است که درگير ماجراهايي عجيب و غيرمنتظره مي‌شود. خسرو شکيبايي، زهره مجابي و رضا فيض نوروزي بازيگران اين فيلم هستند که به تهيه‌کنندگي مجيد اسماعيليور به سفارش موسسه فرهنگي هنري شهيد آويني توليد خواهد شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com