1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 387  تاريخ مخابره خبر:  ۱۸/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609180210  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۳۷:۵۹
    ۱۳۸۶/۰۹/۱۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

«حسن‌بنيانيان»:

حضور مديران حوزه هنري در شوراهاي نظارتي ارشاد براي رفع سوءتفاهم‌ها

رييس حوزه هنري گفت: با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي براي رفع سوءتفاهم‌ها و تسريع در صدور مجوز براي آثار حوزه هنري، مديران ستادي حوزه در شوراهاي نظارتي وزارت ارشاد حضور مي‌يابند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، حسن بنيانيان -رئيس حوزه هنري- در پاسخ به اينكه حوزه هنري در صدور مجوز براي آثار خود (در زمينه سينما، موسيقي به ويژه در زمينه برگزاري كنسرت‌ها، انتشار كاست و...) تا چه اندازه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي هماهنگ است و آيا در اين زمينه مستقل عمل مي‌كند يا خير، گفت: در چند ماه اخير يك سوء‌تفاهم‌هايي در اين زمينه به وجود آمد كه خوب نبود و البته خوشبختانه رفع شد.
    وي افزود: از گذشته مديراني كه در حوزه هنري بودند ماموريت ذاتيشان اين بود كه خلق آثار جديد بكنند. طبيعتا وقتي آثار جديد توليد مي‌شود، اين آثار بايد عرضه شود و به طور سنتي آثار حوزه هنري مجوز وزارت ارشاد نمي‌گرفت.
    بنيانيان ادامه داد: اما در اين اواخر اختلافاتي پيش آمد كه به دنبال آن با مسئولان وزارت ارشاد به تفاهمي رسيديم و قرار شد مديران ستادي حوزه هنري در شوراهاي نظارتي وزارت ارشاد حضور داشته باشند و آثار حوزه هنري در آنجا مطرح شود و همانجا مجوز اين آثار گرفته شود.
    رييس حوزه هنري اضافه كرد: ما نمي‌توانيم به عنوان رقيب وزارت ارشاد، براي بخش خصوصي مجوز صادر كنيم، اما براي آثار خودمان به واسطه حضور مديرانمان در ارشاد، مجوز مي‌گيريم و همچنين مديرانمان به عنوان اعضاي اين شوراها در بررسي صدور مجوز براي تمامي آثار هنري مشاركت دارند و اعمال نظر مي‌كنند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com