1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 379  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۹/۱۳۸۶  نوع : خبر
 کد خبر : 138609170201  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۱۴:۳۱
    ۱۳۸۶/۰۹/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

"ابي سي دي" با نظر سيمافيلم سينمايي مي‌شود

محمد درمنش از تمايل خود براي سينمايي شدن فيلم "ابي سي دي" براي حضور در جشنواره فيلم فجر خبر داد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، کارگردان فيلم "ابي سي دي" در اين باره گفت: "پس از پايان تدوين توسط ابوالفضل طالوني، فيلم وارد مرحله صداگذاري و ميکس شد. موسيقي را نيز محسن شريفيان و بابک شهرکي ساخته‌اند و هم اکنون با طي کردن اين مراحل، فيلم آماده نمايش و به سيمافيلم تحول داده شد."

نمايي از فيلم "ابي سي دي"
    درمنش درباره سينمايي شدن "ابي سي دي" افزود: "من تمايل زيادي دارم اين اثر به نسخه سينمايي تبديل و در جشنواره فيلم فجر امسال نمايش داده شود. اما براي اين موضوع سيما فيلم به عنوان تهيه‌کننده اثر تصميم نهايي را اتخاذ مي‌کند. البته چند تله فيلم ديگر نيز در سيما فيلم همين شرايط را دارند که فکر مي‌کنم براي سينمايي شدن آنها تا قبل از جشنواره تصميماتي گرفته شود."
    ابي سي دي" بر اساس فيلمنامه غلامحسين دريانورد و حسين زارعي ساخته شده و درباره نوجواني است که در بوشهر سي دي مي‌فروشد. بر اثر يک اشتباه تصاوير خانوادگي ابي به دست دلالان مي‌افتد و ... عباس غزالي، اسماعيل سلطانيان، علي سليماني، مهدي فقيه، مهوش صبرکن، شقايق نعيمي، جهانشير ياراحمدي، عادل رجبي، مهدي بحري و ساسان بهروزيان بازيگران فيلم هستند.
    درمنش علاوه بر "ابي سي دي"، فيلم سينمايي "ماه وش" را هم براي حضور در جشنواره فيلم فجر آماده مي‌کند. وي در اين باره توضيح داد: "اين فيلم هم اکنون در مراحل پاياني لابراتور قرار دارد. به زودي کپي صفر آن آماده مي شود تا در براي ارائه به دفتر جشنواره فيلم فجر ارسال شود."
    نسرين مقانلو، هوشنگ توکلي، محمدرضا داودنژاد، مجيد مشيري، محبوبه بيات، آرزو افشار و آزاده رياضي بازيگران "ماه‌وش" هستند. فيلم داستان يک ستاره سينماي قبل از انقلاب است که پس از سال‌ها به کشور بازمي‌گردد. برخي آدم‌هاي ديروز و امروز از مهوش باوري در ذهن دارند اما ... درمنش اين فيلم را بر اساس فيلمنامه محمدمهدي گميني جلو دوربين برده است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com